نرم افزاری برای اندازه گیری آلت تناسلی آقایان/ برای آغاز کلیک کنید

اردیبهشت ۱۴۰۳
ممتاز نیوز: نبود آگاهی لازم از اندازه های استاندارد دستگاه تناسلی در مردان سبب بروز
نگرانی های بسیار و تحت تاثیر قرار گرفتن کیفیت زندگی زناشویی و احساس عدم
کفایت در زندگی زناشویی اشخاص می گردد اما باید گفت مثل هر بیماری دیگر،
کوچکی واقعی دستگاه تناسلی در مردان یا “کوچکی مرضی دستگاه تناسلی”  تعریف
علمی خاص خود را دارد و صرف ادعای فرد سبب وجود مشکل در وی نمی تواند
باشد.

به گزارش ممتاز نیوز، در دهه قبل تبلیغ های ماهواره ای و اینترنتی دستگاه‌ها و داروهای مختلف برای افزایش اندازه آلت تناسلی مردان و نیزعرضه مواد پورنوگرافی(فیلم های محرک جنسی و یا داستان های مستهجن) نورمها را در جامعه بشدت بهم زده و اشخاص انتظارات خاصی از خودشان دارند که به هیچ وجه صحیح نیست. این مسئله تا حدی است که این روزها بخش اعظم مراجعات مکرر به پزشکان متخصص نگرانی از کوتاهی آلت تناسلی است در حالی که اکثر بیماران واقعا دارای آلت کوتاه نبوده اند.

بسیاری از شرکت های دارویی و تجهیزات پزشکی منفعت طلب، ابتدا با انبوه تبلیغات به مردان القاء می کنند که اندازه آلت تناسلی آنها کوچک است و در تبلیغات دیگری نقش آلت تناسلی را در رابطه زناشویی بسیار حیاتی می کنند( که در واقع اصلا اینطور نیست) و سپس با تبلیغ انواع قرص ها و کرم ها و دستگاه ها، این محصولات را به عنوان چاره درد بینندگان این تبلیغات معرفی می کنند.

متاسفانه نبود آگاهی لازم از اندازه های استاندارد دستگاه تناسلی در مردان سبب بروز نگرانی های بسیار و تحت تاثیر قرار گرفتن کیفیت زندگی زناشویی و احساس عدم کفایت در زندگی زناشویی اشخاص می گردد اما باید گفت مثل هر بیماری دیگر، کوچکی واقعی دستگاه تناسلی در مردان یا “کوچکی مرضی دستگاه تناسلی”  تعریف علمی خاص خود را دارد و صرف ادعای فرد سبب وجود مشکل در وی نمی تواند باشد. اشخاصی که از نظر علمی دارای اندازه آلت تناسلی طبیعی می باشند هیچگونه مشکلی در رابطه زناشوئی پیدا نمی کنند.

ممتاز نیوز برای رفع نگرانی های کاربرانی که بارها سوالات خود را در زمینه اندازه نرمال آلت تناسلی مطرح کرده اند در مشاوره ای با پزشکان متخصصی که در این زمینه فعالیت دارند، اقدام به ایجاد نرم افزای برای اطلاع رسانی در زمینه اندازه های نرمال، کوچکی واقعی و اندازه بزرگ تر از حد طبیعی آلت تناسلی مردان کرده است. امیدواریم که از این طریق از گرفتار شدن اشخاص بخصوص جوانان در دام سودجویان جلوگیری به عمل آید.

لازم به ذکر است تشخیص اینکه آلت تناسلی شما دارای اندازه غیر طبیعی است یا نه، و نیز درمان آن با پزشک متخصص است و تست فوق تنها برای اطلاع رسانی است.

برای شروع تست اینجا را کلیک کنید

health Rss :salamatnews.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. ﻣﺤﻤﺪ:

    ممنون

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.