نزاع مسلحانه در عروسی یک کشته و ۵ مجروح بر جا گذاشت

طی یک نزاع مسلحانه که در مجلس عروسی رخ داد جوان ۲۵ ساله ای به ضرب گلوله کشته شد و ۵ تن دیگر نیز در این نزاع مجروح شدند.
اوایل بامداد هشتم تیرماه، دعوت شدگان طرفین عروس و داماد به مجلس عروسی در منطقه سه راه فردوسی مشهد، پس از یک مشاجره لفظی با یکدیگر درگیر شدند. در این درگیری که از چوب، چاقو و اسلحه شکاری استفاده شد جوان ۲۵ ساله ای بر اثر اصابت گلوله به شدت مجروح و به بیمارستان طالقانی مشهد منتقل شد، اما تلاش پزشکان و کادر درمانی برای نجات وی نتیجه نداد و این جوان روز گذشته بر اثر عوارض ناشی از اصابت گلوله از اسلحه شکاری جان سپرد.
در پی مرگ این جوان، بلافاصله مأموران کلانتری فردوسی، مراتب را به قاضی اسماعیل شاکر (قاضی ویژه قتل عمد) اطلاع دادند. دقایقی بعد مقام قضایی به همراه کارشناسان سلاح، پزشک قانونی و کارآگاهان پلیس آگاهی برای بررسی موضوع عازم بیمارستان شد و به تحقیق در این باره پرداخت. 
پرونده نزاع مسلحانه منجر به جرح که در یکی از شعبات دادیاری مجتمع قضایی شهید کامیاب مورد رسیدگی قرار گرفته بود به شعبه ویژه قتل عمد در مجتمع شهید قدوسی ارسال شد و بدین ترتیب، عوامل و شرکت کنندگان در نزاع مسلحانه منجر به قتل تحت تعقیب قرار گرفتند. اما وقتی مأموران انتظامی با دستورات ویژه قاضی شاکر برای دستگیری متهمان اقدام کردند متوجه شدند که عوامل اصلی نزاع گریخته و مخفی شده اند. بنابراین گزارش، با انتقال جسد این جوان به پزشکی قانونی، مقام قضایی دستور ورود به مخفیگاه های متهمان و شناسایی دیگر عوامل را که در نزاع حضور داشتند صادر کرد.
۴۷۲۸۲

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.