نسخه تازه کروم عمر باتری لپ‌تاپ‌ها را افزایش می‌دهد

۲۵ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

شرکت گوگل ادعا کرده استفاده از نسخه تازه مرورگر کروم عمر باتری لپ تاپ ها را ۲۵ درصد افزایش می‌دهد.

به گزارش تفسیری گروه وبگردیممتازنیوز، شرکت گوگل در وبلاگ رسمی خود اعلام کرده نسخه تازه مرورگر کروم iبه قابلیت های تازهی در زمینه پخش ویدئوهای تحت وب مجهز شده که سبب کاهش مصرف انرژی می گردد. iبه نقل از گوگل نسخه تازه کروم iبه قابلیت رمزگشایی ویدئو از طریق کارت گرافیک های شتاب یافته مجهز شده است.

اگر ادعای گوگل درست باشد کاربران که از نسخه تازه مرورگر کروم بر روی سیستم عامل ویندوز استفاده می کنند، از این پس شاهد افزایش ۲۵ درصدی عمر باتری لپ تاپ خود خواهند بود.
وب پایگاه اینترنتی خبری digitaltrends در گزارش تفسیریی نیز اعلام کرده که ادعای گوگل را مورد آزمایش قرار داده است. این وب پایگاه اینترنتی در آزمایش خود از لپ تاپ اسپایر ام ۵ شرکت ایسر استفاده کرده که مجهز iبه پردازنده های ۵ هسته ای Core i است.

خبرنگاران این وب پایگاه اینترنتی یکی از ویدئوهای یوتیوب را سه بار از طریق نسخه ۲۲ مرورگر کروم و سه بار هم از طریق نسخه تازه آن (نسخه ۲۳) پخش کردند. نتیجه کار تا حدی ادعای گوگل را تایید می کرد. آنها دریافتند که استفاده از نسخه تازه کروم توانسته دوام باتری را تا ۹ درصد افزایش دهد.

آنها همچنین با انتخاب ویدئوی متفاوت دیگری متوجه شدند که می توان میزان صرفه جویی از طریق این مرورگر را افزایش داد.

از آنجا که مرورگر کروم iبه صورت خودکار خود را iبه روز می کند، در حال حاضر همه کاربران این مرورگر می توانند از این قابلیت استفاده کنند.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.