نسخه حملات تروریستی منطقه به دست “بندر بن‌سلطان” امضا می‌شود

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

یک کارشناس عالی علوم دفاعی-استراتژیک گفت: “بندر بن سلطان” رئیس دستگاه اطلاعات عربستان نقش اساسی و هدایتگری را در انفجارها و ترور‌های منطقه دارد، در حقیقت آل سعود که حکومت خود را از ناحیه مردمش در معرض خطر می‌بیند، هر کشوری را که بر حق حاکمیت مردم و سرنوشتشان تاکید دارد، مورد هجوم تروریستی قرار می‌دهد.

“محمدحسن قدیری‌ابیانه” در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به عملیات‌های تروریستی که علیه دیپلمات‌های ایرانی در یمن و لبنان رخ داده است‌، گفت: این انفجار‌ها توسط تروریست‌های مورد حمایت رژیم صهیونیستی، آمریکا و عربستان صورت می‌گیرد.   

 
وی ادامه داد: “بندر بن‌سلطان” رئیس دستگاه اطلاعات عربستان نقش اساسی و هدایتگری را در این انفجارات و ترور‌ها دارد، در حقیقت عربستان که حکومت خود را از ناحیه مردمش در معرض خطر می‌بیند، هر کشوری را که بر حق حاکمیت مردم و سرنوشتشان تاکید دارد، مورد هجوم تروریستی قرار می‌دهد.   

این کار‌شناس عالی علوم دفاعی- استراتژیک بیان کرد: توطئه‌چینی‌ها در لبنان، عراق و سوریه نمونه‌ای از این دسیسه‌هاست، همچنین توطئه علیه حماس و اخوان‌المسلمین که هم عرب و هم اهل سنت هستند، در این راستا قرار دارد و باید توجه داشت این حرکت‌ها نمی‌تواند در برهه زمانی کنونی مانع هوشیاری ملت‌ها شود.   
 
قدیری ابیانه تصریح کرد: برای مسلمانان قابل تحمل نیست سرزمین وحی که خانه خدا و حرم رسول مکرم اسلام(ص) در آن واقع است، توسط خاندانی که از سوی انگلیس در این کشور برسر کار آمده، اداره شود. 

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.