نشست اعضای فراکسیون قرآن با رییس رسانه ملی

جام جم آنلاین: اعضای فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی در دهمین روز ماه مبارک رمضان با رییس سازمان صدا وسیما دیدار کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی حوزه ریاست سازمان صداوسیما، در این دیدار که در مرکز همایش‌های بین اللمللی صدا و سیما و با حضور گسترده نمایندگان ملت در فراکسیون قرآن و عترت مجلس برگزار شد ابتدا معاونان سیما و صدا و مدیر شبکه قرآن صدا گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه قرآن و ترویج معارف اهل بیت(ع) و نماز در رسانه ملی ارائه کردند.

در این دیدار خانم لاله افتخاری رییس فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی با تشکر از اهتمام رسانه ملی به ترویج قرآن و معارف اهل بیت (ع) دیدگاه‌های این فراکسیون را در جهت ارتقاء تولیدات قرآنی در صدا و سیما تشریح کرد.

در ادامه این نشست چند تن از اعضای فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود درباره عملکرد صدا و سیما در حوزه قرآن و معارف پرداختند.

استفاده گسترده تر از کارشناسان علوم قرآنی، برگزاری مسابقات قرآن در استان ها، انعکاس اخبار قرآنی از سراسر کشور، پرداختن به داستان‌های قرآنی در مجموعه‌های تلویزیونی، تربیت نیروی انسانی در حوزه معارف قرآن، بیان احکام و دستورات قرآنی در ابعاد مختلف زندگی و استفاده بیشتر از ظرفیت تولیدات پویانمایی برای کودک و نوجوان از جمله پیشنهادات اعضای این فراکسیون بود.

نمایندگان عضو فراکسیون قرآن و عترت مجلس که تعدادشان حدود یک سوم کل نمایندگان مجلس را شامل می‌شود آمادگی خود را برای برداشتن موانع پیش روی رسانه ملی در حوزه ساخت برنامه‌های قرآن محور اعلام کردند.

در پایان این نشست آقای ضرغامی رییس رسانه ملی گفت: اعضای فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی هم به لحاظ کمی و هم به لحاظ کیفی حضور خیلی خوب و پربرکتی در این ماه عزیز داشتند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

وی با بیان این‌که در این نشست دیدگاه‌های بسیار خوبی از طرف نمایندگان مجلس مطرح شد افزود: ما از این نظرات استفاده کردیم و امیدواریم با همکاری مجلس به ویژه فراکسیون قرآن و عترت، فعالیت‌های قرآنی و معارفی سازمان صدا و سیما را ارتقاء دهیم.

شایان ذکر است مسوولان برگزاری این نشست به دلیل حضور بالا و غیر قابل پیش بینی نمایندگان مجلس نهم و اعضای فراکسیون قرآن و عترت، مجبور شدند سالن محل نشست را تعویض کنند.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.