نشست تخصصی عکاسی صنعتی و تبلیغاتی برگزار می گردد

۲۰فروردین۱۳،

دومین نشست تخصصی از سری نشست‌های ماهانه باشگاه هنرمندان فرهنگ فیلم تهران ۲۷ فروردین ماه سالجاری در نگارخانه ایوان برگزار می گردد.

به گزارش هنرآنلاین؛ براساس برنامه ریزی های انجام شده زمان برگزاری دومین نشست تخصصی باشگاه هنرمندان فرهنگ فیلم تهران روز سه شنبه ۲۷ فروردین ماه از ساعت ۱۴:۳۰ الی ۱۶:۳۰ اعلام شد.

درخشش سطوح در عکاسی صنعتی و تبلیغاتی موضوع نشست این ماه باشگاه است که توسط مرتضی جان‌بخش، مؤلف و استاد عکاسی-تصویربرداری، مورد بحث قرار می گیرد.

این نشست در راستای اهداف باشگاه هنرمندان فرهنگ فیلم تهران مبنی بر حفظ ارتباط میان هنرمندان و ایجاد پایگاهی برای فعالیتهای علمی و فرهنگی برگزار می گردد.

نشست‌های تخصصی، اقدام تازهی برای برگزاری جلسات هنری باشگاه هنرمندان فرهنگ فیلم تهران است که در آنها به نقد، بررسی و بحث در مورد موضوعات هنری روز پرداخته می‌شود.

این نشست برای اعضای باشگاه هنرمندان فرهنگ فیلم تهران رایگان است.

علاقمندان برای ثبت نام و اطلاعات این باشگاه به پایگاه اینترنتی www.farhangfilm.ir و یا با شماره ۸۸۶۶۵۷۳۴ تماس حاصل فرمایید.
نخستین نشست از این جلسات در بهمن ماه سالجاری برگزارشد که به بررسی تفاوت عکاسی و تصویربرداری با حضور زائور رستم‌ویچ داخته، هنرمند مطرح حوزه عکاسی و تصویربرداری تاجیکستان اختصاص داشت.

انتهای پیام/

۳۲/۳۱
 


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.