نشست جامعه اطلاعاتی در تهران برگزار می‌شود

۲۱ آبان ،

نشست تخصصی جامعه اطلاعاتی – WSIS – به عنوان یکی از نشستهای تخصصی اجلاس ۳ روزه وزرای ارتباطی کشورهای عضو سازمان اکو فردا در تهران برگزار می گردد.
به گزارش تفسیری خبرنگار مهر، نشست تخصصی اجلاس جهانی جامعه اطلاعاتی با حضور کارشناسان و مسئولان حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات عضو سازمان همکاریهای اقتصادی منطقه ای – اکو- بعدازظهر دوشنبه ۲۲ آبان ماه در تهران در مجموعه حافظیه کاخ سعدآباد تهران برگزار می گردد.
علی اصغر انصاری دبیر نشست تخصصی WSIS تهران در گفتگو با خبرنگار مهر، پیگیری خطوط عمل و اهداف جامعه جهانی اطلاعاتی را از جمله اهداف این نشست تخصصی دانست و اظهار داشت: این نشست در پی کسب جایزه ایران در اجلاس جهانی جامعه اطلاعاتی ژنو و حضور فعال ایران در این اجلاس با هماهنگی اتحادیه جهانی مخابرات – ITU – در تهران برگزار می گردد.
وی پیگیری اهداف حضور در اجلاس سال ۲۰۲۴ ژنو و تحقق اهداف سند جامعه اطلاعاتی در اجلاس ۲۰۲۴ را از جمله برنامه های مدنظر این نشست تخصصی عنوان کرد و گفت: هماهنگی برای تبادل تجربه و انتقال دانش فنی و هماهنگی با کشورهای منطقه در رسیدن به اهداف و خط مشی مشخص شده و ایجاد وحدت رویه از جمله دلایل برپایی این نشست است.
انصاری پیشنهاد انجام پروژه های مشترک، برگزاری دوره های تخصصی، تشکیل کمیته های تخصصی و انتقال دانش فنی و تبادل تجربیات را از دیگر برنامه های نشست تخصصی WSIS تهران برشمرد.


iTanalyze.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.