نشست «جامعه – کتاب -­ فوتبال» در فرهنگسرای ارسباران

نشست «جامعه – کتاب -­ فوتبال» در فرهنگسرای ارسباران

جام جم آنلاین: دوازدهمین نشست باشگاه کتاب تهران با عنوان «جامعه- کتاب- فوتبال» با حضور عادل فردوسی­پور، حمیدرضا صدر، امیر حاج رضایی و خلیل سپهرسبحانی چهارشنبه ۲۴ خرداد ساعت ۱۷:۳۰در فرهنگسرای ارسباران برگزار می شود.

به گزارش روز دوشنبه جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای ارسباران، نشست «جامعه – کتاب – فوتبال» به گفت وگو درخصوص تاثیرات متقابل فوتبال و مسائل مختلف اجتماعی و نقشی که کتاب و ادبیات در این میان دارد، اختصاص پیدا کرده است.

این برنامه با حضور عادل فردوسی پور، مترجم کتاب های «فوتبال علیه دشمن» و «جامع فوتبال»، حمیدرضا صدر مترجم رمان «یونایتد نفرین شده» و نویسنده کتاب های «روزی روزگاری فوتبال» و «نیمکت داغ»، امیر حاج رضایی «کارشناس فوتبال» و خلیل سپهر سبحانی «جامعه شناس» برگزار می شود.

«باشگاه کتاب تهران»، عنوان برنامه ای است که از سوی فرهنگسرای ارسباران، در سه بخش «اتاق شعر»، «بازخوانی رمان های شاخص ادبیات معاصر ایران» و «نقد و بررسی کتاب­های شاخص ادبیات» به بررسی، نقد و کتابخوانی آثار ادبی با حضور دوستداران ادبیات می پردازد.

اعضای باشگاه کتاب تهران می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به فرهنگسرای ارسباران به نشانی، خیابان شریعتی، بالاتر از پل سید خندان، خیابان جلفا مراجعه و یا با شماره های ۲۰-۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.