نصب برچسب نرخ های تازه کرایه های تاکسی از امروز

۲۱اردیبهشت،

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی از نصب برچسب نرخ های کرایه تاکسی ها در سال ۹۲ همزمان با شنبه ۲۱ اردیبهشت خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران ، میثم مظفر مدیرعامل سازمان با اشاره به ابلاغ مصوبه نرخ کرایه های تاکسی در سال ۹۲ شورای اسلامی شهر تهران به شهرداری و فرمانداری تهران تصریح کرد : بر همین اساس برچسب نرخ های تازه از روز شنبه ۲۱ اردیبهشت ۹۲ بر تاکسی ها نصب و نرخ های تازه اجرایی می گردد.
 
میثم مظفر با بیان این که افزایش هزینه ها در سال تازه دلایل مختلفی دارد که ما قصد ریشه یابی آن را نداریم ، گفت : این افزایش هزینه ها در زندگی بعضی اقشار جامعه از جمله تاکسیرانان نمود بیشتری دارد و متاسفانه زندگی تاکسیرانان را با چالش جدی مواجه کرده است.

به گفته وی افزایش هزینه های تامین قطعات خودرو، افزایش قیمت خودرو، استهلاک خودرو و تعمیرات و خدمات علاوه بر معیشت بر رانندگان تاکسی تحمیل شده است.
 
وی با اشاره به موافقت شورای شهر تهران با افزایش ۳۱ و نیم درصدی کرایه ها تاکسی در سال ۹۲ خاطرنشان کرد: این در حالیست که دولت هم مابه ازایی برای افزایش هزینه ها پرداخت نکرده است و رانندگان باید از درآمدشان هزینه های مازاد سال تازه را پرداخت کنند.
 
مظفر در عین حال تصریح کرد: این افزایش نر خ ۳۱ و نیم درصد معادل نرخ تورم اعلامی از سوی بانک مرکزی برای سال تازه است. /ز


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.