نصب تندیس سهروردی زیر پل سیدخندان

۲۱اردیبهشت،

شهردار منطقه ۷ از نصب تندیس سهروردی زیر پل سید خندان ابتدای خیابان سهروردی رو به شرق خبر داد.

رمضان میرعباسی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به این که تندیس سهروردی فیلسوف بزرگ جهان اسلام توسط استاد مجسمه ساز رضا خطایی ساخته شده است افزود: این تندیس از جنس فایبرگلاس و در ابعاد سه متر در یک و نیم متر ساخته و طراحی و ساخت آن با تایید و نظارت سازمان زیباسازی شهر تهران انجام شده است.

وی با اشاره به این که از سال ۹۱ تاکنون ۶ مجسمه حجمی، یک تندیس و ۲ سرویس توسط شهرداری منطقه نصب شده است، گفت: از مهم ترین آثار حجمی این منطقه می توان به تندیس شهید بهشتی در خیابان شهید بهشتی،تندیس رضا عباسی از نگارگران دوره صفویه در پارک اندیشه، سرویس های شهید چمران، شهید مطهری و شهید فهمیده در پارک شهروند و سرویس شهید آوینی در پارک شهید آوینی اشاره کرد.

وی افزود: هم زمان با اجرای عملیات بهسازی پل سید خندان و تکمیل ضلع غربی و شرقی سید خندان، برای رفاه حال شهروندان و دسترسی آسان به وسایل نقلیه عمومی دو خط اتوبوس نیز در این مسیر راه اندازی می گردد.

وی با بیان این که این در خط اتوبوس در مسیر سید خندان به آزادی و میدان امام خمینی(ره) به شهروندان خدمات رسانی می کنند گفت: پیش از این مسیر و ایستگاه این دو خط در محدوده پل سید خندان بود که به پایانه زیر پل منتقل می گردد./ز


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.