نصب دکور برنامه انتخاباتی شبکه سه آغاز شد

نصب دکور استودیو ۱۳ تولید سیما، برای ضبط و پخش برنامه‌ گفت‌وگو محور نامزهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از امروز، یکشنبه آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری هنر ایران، دکور این استودیو که قرار است برنامه انتخاباتی شبکه سه سیما در آن ضبط شود، یو(u) شکل و در ابعاد ۷ در ۹ است که المان‌های ملی و مذهبی دارد.

در این برنامه قرار است نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری علاوه بر پاسخگویی به سوالات مجری – کارشناس برنامه، به پرسش‌هایی که جوانان از رییس جمهور آینده دارند، نیز در قالب برنامه پیشنهادی خود پاسخ دهند.

پیش از این شبکه سه سیما در فراخوانی از مخاطبان خود خواست انتظارات خود از ریاست‌جمهوری آینده را ارسال کنند. مجموعه‌ای از این انتظارات، مطالبات و سوالات زمینه پرسش برنامه گفت‌وگو محور شبکه سه سیما خواهد بود.

روابط عمومی سیما گزارش داد: مرتضی مفاخری، سازنده دکور این برنامه در مورد ترکیب رنگ‌های به کارگرفته شده در این دکور، گفت: ترکیب رنگ‌های به کار رفته در ساخت این دکور به سبب رسمی بودن برنامه از رنگ‌های پرچم کشورمان به اضافه رنگ آبی است. بر روی دیوارهای دو طرف میز گفت‌وگو ۱۰ پرچم ایران به نشانه ۱۰ دورره انتخابات پرشور ریاست‌جمهوری قرار داده می‌شود و دکور به تصاویری از بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران و مقام معظم رهبری مزین خواهد شد.

وی اضافه کرد: ساخت دکور پس از سه جلسه گفت‌وگو با تهیه‌کننده برنامه آغاز شد و یک تیم ۹ نفره به مدت ۱۰ روز برای ساخت آن تلاش کرده‌اند.

مفاخری در پاسخ به این پرسش که نصب این دکور چقدر طول خواهد کشید؟ گفت: چهار روز برای نصب دکور زمان نیاز داریم و احتمالا برای نصب دوربین و نورپردازی نیز سه روز باید فرصت داده شود؛ اگر چه برحسب تجربه تا حدودی جای دوربین‌ها و پروژکتورها در طراحی دکور در نظر گرفته شده است.

سازندگان این دکور علیرضا مفاخری و مرتضی مفاخری می باشند و تاکنون دکورهای متعددی برای برنامه‌های شبکه‌های مختلف سیما ساخته و نصب کرده‌اند. از جمله این دکورها می‌توان به دکور برنامه «سیمای خانواده»، «خنده‌بازار» و «ماه عسل» اشاره کرد. طراح این دکور نیز باقرنژاد است.

انتهای پیام/


آخرین خبرها
منبع: هنر آنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.