نصرالله جهانگرد معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان IT ایران شد

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

طی حکمی از سوی دکتر محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مهندس نصرالله جهانگرد به سمت معاون وزیر و رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران منصوب شد.
 
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در متن حکم دکتر واعظی آمده است: 
 
جناب آقای مهندس نصرالله جهانگرد
با عنایت به تجارب ارزشمندتان، جنابعالی را به سمت معاون وزیر و رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران منصوب می نمایم.
امید است با اتکال به خداوند متعال و رعایت اخلاق و تقوی الهی با جدیت و تلاش وافر خدمت گذاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم سرافراز ایران را سرلوحه کار خود قرار داده و در جهت تحقق اهداف دولت تدبیر و امید موفق باشید.
توفیق شما را در تقویت عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت زعامت مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (حفظه الله) از درگاه خداوند متعال مسالت می نمایم.
 
همچنین دکتر واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از زحمات جناب آقای مهندس علی حکیم جوادی در طول تصدی سمت رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران تقدیر و تشکر بعمل آوردند.
 
گفتنی است مهندس جهانگرد پیش از این بعنوان سرپرست وزارت ارتباطات و معاون برنامه ریزی و توسعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، دبیر شورای عالی فناوری اطلاعات دولت،مسؤل تدوین برنامه توسعه‌ی کاربری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران (تکفا)، مدیر هماهنگی ملی ایران در برنامه‌ی اجلاس جهانی سران جامعه‌ی اطلاعاتی، فعالیت داشته است.
 

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.