نصیرزاده: فیفا محرومیت کی‌روش را می‌بخشد

۱۹ام بهمن ،

هوشنگ نصیرزاده در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این که فدراسیون فوتبال ایران نمی‌تواند به طور مستقیم وارد موضوع تبانی بازیکنان لبنان با قطری‌ها ورود کند، اظهار کرد: به این گونه موارد کمیته‌ اخلاقی فیفا رسیدگی می‌کند و مرسوم نیست فدراسیون‌ها به طور مستقیم وارد قضیه شده و درخواست رسیدگی داشته باشند.

وی افزود: هر چند ممکن است با اثبات تبانی‌ تیم ملی ایران هم ذی‌نفع باشد، اما چون اثبات تبانی مشکل است و تشریفات خاص خود را دارد. بنابراین نباید به طور مستقیم از فیفا درخواست کرد، چون وقتی اتهام تبانی می‌زنیم باید آن را ثابت کنیم و اگر نتوانیم قطعا تبعاتی برای ما خواهد داشت. تنها می‌توانیم اگر مدرکی به دست آوردیم آن را به فیفا بدهیم.

رییس کمیته‌ حقوقی و تدوین مقررات فدراسیون فوتبال با ابراز امیدواری نسبت به بخشیده شدن محرومیت کارلوس کی‌روش برای نشستن روی نیمکت تیم ملی ایران در بازی با قطر به ایسنا گفت: محرومیت‌هایی که کمتر از سه جلسه است، قابلیت رسیدگی مجدد و درخواست از کمیته‌ استیناف را ندارد. بنابراین تنها راه امیدوار کننده به بخشیده شدن محرومیت یک جلسه کی‌روش این است که برایش درخواست تعلیق حکم شود که بی‌تردید وکیل بین‌المللی فدراسیون چنین اقدامی انجام داده است.

نصیرزاده گفت: چون کی‌روش در این دوره از مسابقات پرونده‌ انضباطی که منجر به تعلیق شدن بخشی از محرومیت شده باشد ندارد، بنابراین به احتمال زیاد فیفا با درخواست ایران مبنی بر تعلیق یک جلسه از محرومیت دو جلسه‌ای او موافقت می‌کند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.