نظرسنجی همراه اول از ۴۸ میلیون مشترک برای دریافت پیامک‌های تبلیغاتی

نظرسنجی همراه اول از ۴۸ میلیون مشترک برای دریافت پیامک‌های تبلیغاتی

مدیر عامل همراه اول با اشاره به ارسال پیامک نظرسنجی دریافت پیامک‌های تبلیغاتی برای ۴۸ میلیون مشترک در قالب گروه‌های ۵۰۰ هزار نفری گفت: این کار ظرف یک ماه آینده به اتمام می‌رسد.
 
روزهای پایانی سال گذشته بود که ممنوعیت ارسال پیامک تبلیغاتی بدون اجازه مشترک، خبرساز شد.

خبرگزاری فارس: نظرسنجی از 48 میلیون مشترک برای دریافت پیامک‌های تبلیغاتی
وحید صدوقی – مدیرعامل همراه اول

آن روزها انتخابات مجلس نزدیک بود و  انتظار می‌رفت مثل همیشه بازار تبلیغات ارزان و گسترده پیامکی داغ شود که رگولاتوری به یکباره ارسال هر نوع پیامک تبلیغی را بدون اجازه مشترک برای اپراتورها ممنوع کرد.

هنوز چند روز بیشتر از اعلام این دستور نگذشته بود که همراه اول یک پیامک نظر سنجی در خصوص تمایل یا عدم تمایل به دریافت پیامک‌های تبلیغی را برای طیف وسیعی از مشترکانش ارسال کرد.

برخی مشترکان به پیامک جواب مثبت و برخی منفی دادند و برخی هم محل نگذاشتند؛ اما فرقی در جواب‌ها نبود؛ زیرا به گفته کسانی که پاسخ منفی داده بودند، پیامک‌‌های تبلیغاتی باز هم برایشان سرازیر شده است.

اما گویا این بار دیگر قرار است همراه اول کاری کند کارستان، کاری که ریشه پیامک تبلیغاتی ناخواسته برای همیشه خشک شود.

خبرنگار فارس، از وحید صدوقی مدیر عامل همراه اول پرسید:‌ چرا علیرغم نظر سنجی همراه اول، ارسال پیامک های تبلیغاتی مانند سابق ادامه دارد و سرانجام روش همراه اول برای حل این موضوع چیست؟

مدیر عامل همراه اول در گفت‌وگو با خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس، اظهار داشت: قبلا ارسال پیامک نظر سنجی برای مشترکان در یک مرحله انجام شد؛ اما اخیرا دوباره هماهنگی‌‌ دیگری با سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، انجام شده است.

وی افزود: پس از این هماهنگی مقرر شد که برای گرو‌ه‌های ۵۰۰ هزار نفری از مشترکان پیامک نظر سنجی پیامک‌های تبلیغاتی ارسال و نظرشان اخذ شود و دیگر بر اساس نظر شان عمل خواهد شد.

صدوقی گفت: این کار از ابتدای هفته گذشته آغاز شده است.

مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار در پاسخ به این سؤال که مشترکان تا چه زمانی منتظر دریافت پیامک‌ نظر سنجی باشند، گفت: برای ۴۸ میلیون مشترک همراه اول در گرو‌ه‌های ۵۰۰ هزار نفری پیامک نظر سنجی ارسال خواهد شد که ظرف یک ماه آینده تمام مشترکان همراه اولی این پیامک را دریافت خواهند کرد.

لینک ثابت || اضافه شده توسط آرش کریم بیگی|| نسخه قابل چاپ || بازگشت به صفحه اصلی || آرش کریم بیگی

اخبار ICT در ایستنا

تا این لحظه ۶نظر ثبت شده
  1. نادر جبلی:

    سلام
    پیام تبلیغاتی نمی خواهیم باید به کی بگوئیم هرچی کنسل میکنیم باز پیامک برامون میات با این در امد کم ملت پیامک می خواهند چه کار فقط پول زور

  2. علی:

    حمایت از تیم ملی یا کلاهبرداری اینکه همراه اول با ایجادسامانه ۹۰۹۰ وبه بهانه حمایت از تیم ملی و به کمک صدا وسیما میلیاردها تومان از مشترکین خود کلاهبرداری کرد چیز تازه ای نیست اما این روند شارلاتان بازی و شیادی باید در جایی متوقف شود یا حداقل این روند کلاهبرداری کم و یا کند شود برای مبارزه با این فساد ما دست بکارشده و به اتفاق ۵۰ تن از همکاران در شهرستان خودشروع به اطلاع رسانی و آکاهی به مشترکین همراه اول کردیم و علاوه بر آن تصمیم گرفتیم در سطع بسیار وسیع در شبکه های اجتماعی با ایجاد کمپین مبارزه با کلاهبرداری همراه اول با این شیوه از فساد مبارزه کنیم انگیزه ما : ۱-همه ما مالباخته ایم ۲-نمی خواهیم مردم بیچاره دیگر که خود غرق مشکلات مالی هستند در دام این کلاهبرداری بیفتند مردمی که به امید برنده شدن اندک پس اندازشان را از دست می دهند اگر پاسخی هست ما گوش می کنیم

  3. رصا:

    چندی قبل همراه اول سامانه ۹۰۹۰ راه اندازی کرد و شروع به تبلیغات کذایی جایزه و ماشین و از این قبیل شارلاتان بازیها ….و بچه های معصوم من فریب این تبلیغات را خورده و تا تونستند حمایت۲ هزارتومانی و ۵ هزارتومانی را به این سامانه پیامک زدند تا اینکه من متوجه شدم که مبلغ دویست و هفتاد هزارتوما ن از بچه های معصوم من کلاهبرداری کردند پیشنهاد من به همراه اول شعارتان را عوض کنید همراه اول همگام با شیادی و کلاهبرداری

  4. حمداله سراقی:

    بر پدر و مادر مردم آزار لعنت. از دست پیامای مسخره و بیخود همراه اول ذله شدم چرا علیرغم نارضایتی از ارسال پیامک اقدام به ارسال گستاخانه پیامک میشه؟چرا به مشتری توهین میکنن؟ کل دنیا به دنبال رضایت مشتری هستن ولی همراه اول برعکسه و هر روز بدتر از روز قبل میره رو اعصاب مشتری.با چه زبونی حالیتون کنم که نمیخوام پیامکای مسخره و بیخود همراه اول رو نمیخوام دریافت کنم؟واقعا نمیفهمید؟؟؟ یه کم حرص و طمع خودتون رو کم کنید،من که ناراحت وناراضی هستم چون واقعا مزاحم میشید.ارسال پیامک از هر نوع بدون رضایت مشتری ضایع کردن حق الناسه و فردا باید جواب بدید البته اگه اعتقاد به فردا دارید که من بعید میدونم!!! چرا باید بخاطر دریافت نکردن پیامک هزینه کنیم و کلمه خاموش یا off رو به سرشماره منحوس ارسال کنیم و علاوه بر اتلاف وقت، هزینه ارسال پیامک به سرشماره رو پرداخت کنیم، اگه دزدی نیست لطفا بگید چیه؟ بازم بر پدر و مادر مردم آزار لعنت ابدی خدا

  5. فراهانی:

    با سلام فقط باید بگویم از دست همراه اول و پیامکهای بی محتوا و بدون رضایت مشترک که مدام میفرستد جانم به لب آمده آیا واقعا مرجعی برای شکایت و باز پس گیری هزینه هایی که همراه اول از طریق ارسال سرخود میفرستد و پولش را از ما میگیرد هست ؟!

  6. امید:

    دیگه با این پیامای تبلیغاتیتون فقط دارید مردم رو از همراه اول زده میکنید.من یکی که تا این پیاما رو میبینم حااااااااااالم به هم میخوره و صدا بدو بیراه به پیشنهاد دهنده این کاره بیخود میگم.خواهشا تموم کنید این مسخره بازیا رو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.