نظری: درگیری، ارتباطی به محرومیتم نداشت

۱۷اردیبهشت،

مصطفی نظری گفت: بازی کردن در تیم ملی برای هر کس مهم است همانگونه که من در مدت حضورم در تیم ملی خوشحال بودم و از هیچ تلاشی فروگذار نکردم اما حالا نمی دانم چه جریانی در میان است و چه اتفاقاتی به وقوع می پیوندد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران ، دروازه بان ملی پوش فوتبال کشورمان افزود: همه مسئولان می دانند کوچکترین تقصیری در درگیری نداشتم امیر فراشی پس از یک درگیری لفظی ساک خود را برداشت و رفت اما حالا من اخراج شدم. در صحبت هایی که با خسوس و افتخاری داشتم حق را به من دادند و ادعا کردند که محرومیتم موقتی است حالا از حضور در اردوها منع شده ام.

نظری در ادامه بیان داشت: چند سال اخیر در تیم ملی بسیار اذیت شده ام نمی خواستم این حرف را بازگو کنم اما مسئولان تمام تلاش خود را به کار گرفتند و موانع زیادی سر راهم بوجود آوردند. هر انسانی بزرگ بودن و جلب علاقه مردم را دوست دارد اما نمی گذارند نظری در اذهان مردم بماند این هم آخرین تیرشان بود که به پیکر حرفه ای فوتسال من زدند.

وی خاطر نشان کرد: هیچ اعتراضی به رأی صادر شده ندارم و حتی اعتراض هم نمی کنم زیرا زندگی عادی من در جریان است و بدون حاشیه در مورد زندگیم تصمیم گیری می کنم اما ناراحتم.

مسئولان نباید استعدادها را پراکنده کنند. نمی دانم چرا این اتفاقات به وقوع می پیوندد اما امیدوارم بلایی که بر سر شمسایی آمد بر سر من نیاید و به سرنوشت وحید دچار نشوم. حالا است که حال آن روزهای سخت وحید را درک می کنم.

نظری در پایان خاطرنشان کرد: اخراجم از اردوی تیم ملی هیچ ارتباطی به درگیری که با مربی داشتم، ندارد به زودی هم متوجه می شوند نظری قربانی چه چیزی شد که عذرش را از اردو خواستند من با تمایل خسوس به اردو دعوت شدم اما حالا باید بیرون بایستم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.