نظر نخست وزیر انگلیس درباره مذاکرات مسکو

نخست وزیر انگلیس اعلام کرد که مذاکرات اخیر میان ایران و ۶ کشور آمریکا، انگلیس‌، فرانسه،‌ روسیه، چین و آلمان در مسکو یک “فرصت از دست رفته” است

نخست وزیر انگلیس با تاکید بر اینکه لندن به رویکرد دیپلماتیک خود در قبال برنامه هسته ای ایران متعهد است،‌ مذاکرات میان ایران و ۱+۵ در مسکو را فرصتی از دست رفته توصیف و خواستار مذاکرات جدی ایران شد.

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری “پرس آسوسیشن”، “دیوید کامرون” نخست وزیر انگلیس از ایران خواست تا با وضعیتی آماده و برای برگزاری مذاکراتی جدی به پای میز مذاکرات پیرامون نگرانی های بین المللی درباره برنامه هسته ای تهران بازگردد.

نخست وزیر انگلیس اعلام کرد که مذاکرات اخیر میان ایران و ۶ کشور آمریکا، انگلیس‌، فرانسه،‌ روسیه، چین و آلمان در مسکو یک “فرصت از دست رفته” است؛ کامرون در سخنرانی خود بعد از گفت و گو با “فیلیپ کالدرون” رئیس جمهوری مکزیک در “مکزیکو سیتی” گفت: ما همچنان برای رسیدن به یک راه حل دیپلماتیک درباره ایران متعهد هستیم.

نخست وزیر انگلیس در ادامه افزود: عدم پیشرفت در مذاکرات مسکو یک فرصت از دست رفته برای بررسی نگرانی های جدی جامعه بین المللی بود؛‌ تحریم های اتحادیه اروپا به درستی از تاریخ اول ژوئیه اجرایی می شوند و من امیدوارم که ایرانی ها تجدیدنظر کنند و با تمایل برای داشتن مذاکراتی جدی به پای میز مذاکره برگردند.


عصر ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.