نعمت زاده قصد بازنگری در تمام تصمیمات حوزه تولید دارد/ قیمت‌ خودرو پایین نخواهد آمد

اردیبهشت ۱۴۰۳

عضو کمیسیون صنایع و معادن گفت: آقای نعمت‌زاده وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت در صدد است تا در مورد تمامی تصمیمات حوزه تولید بازنگری شود تا به نوعی از تولید حمایت شود.

موید حسینی صدر در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به انتخاب رئیس‌جمهور برای سکانداری وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: آقای روحانی در این زمینه انتخاب خوبی داشته است.  
 
وی افزود: آقای نعمت‌زاده که به عنوان وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت پیشنهاد شده با مسائل حوزه تولید و صنعت آشنایی دارد و شخص توانمندی است.  
 
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: وزیر پیشنهادی صنعت با حضور در این کمیسیون برنامه‌های خود را تشریح کرد که به سیاست‌گذاری‌های حوزه تولید و مسائل مختلف اشاره شد و این امیدوارکننده است.
 
حسینی صدر خاطرنشان کرد: نعمت‌زاده در صدد است تا در مورد تمامی تصمیمات حوزه تولید بازنگری شود تا به نوعی از تولید حمایت شود.  
 
وی با اشاره به احتمال کاهش قیمت‌ها از جمله قیمت خودرو با حضور وزیر تازه گفت: قیمت‌ها پایین نخواهد آمد بلکه امیدواریم تثبیت شود.  
 
عضو کمیسیون صنایع و معادن تصریح کرد: همواره افزایش قیمت‌ها با شدت صورت می‌گیرد ولی کاهش آن جزئی است و ما باید تلاش کنیم ثبات قیمت داشته باشیم.  
 
حسینی صدر در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم با انتخاب وزیر صنعت، معدن و تجارت، حوزه تولید صنعت کشور به آرامش برسد.  
 
اضافه می‌شود؛ حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی عصر روز یکشنبه (۱۳ مرداد) در پایان مراسم تحلیف خود اسامی هیات وزیران پیشنهادی را به هیات رئیسه مجلس تقدیم کرد که براساس آن محمدرضا نعمت‌زاده به عنوان وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت معرفی شده است.  
انتهای پیام/ 


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.