نفوذ جریانات شمالی از فردا

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ ۴ شنبه ۱۷ آبان ۹۱،

مدیرکل پیش بینی وضع هوای کشور گفت: از بعدازظهر فردا به سبب نفوذ جریانات شمالی، افزایش ابر، بارش باران و وزش باد و کاهش نسبی دما در سواحل دریای خزر به ویژه در بخش های غربی و مرکزی رخ خواهد داد.

عبدالرضا امیدوار، مدیرکل پیش بینی وضع هوای کشوردر گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران در خصوص وضعیت آب و هوای کشور گفت: براساس بررسی های به عمل آمده،طی ۲۴ ساعت آینده برای سواحل شرقی دریای خزر و برخی نقاط شمال شرق بارش پراکنده باران پیش بینی می شود و از بعدازظهر فردا به سبب نفوذ جریانات شمالی،افزایش ابر،بارش باران و وزش بادو کاهش نسبی دما در سواحل دریای خزر به ویژه در بخش های غربی و مرکزی رخ خواهد داد که تا ظهر روز جمعه  نیز ادامه خواهد داشت.

وی افزود: از روز شنبه با نزدیک شدن یک سامانه بارشی فعال از سمت غرب به کشور ،به تدریج ابرناکی،بارش باران،رعدو برق،وزش باد برای استان های واقع در شمال غرب،غرب سپس جنوب غرب،سواحل شمالی و نواحی مرکزی آغاز شده و به تدریج با نفوذ این سامانه به کشور از روز دوشنبه به بعد بر شدت بارش ها افزوده شده و ضمن کاهش محسوس دما بارشها در نقاط مستعد به صورت برف خواهد شد.

امیدوار در خصوص وضعیت آب و هوای استانهای تهران و البرز گفت: آسمان استانهای تهران و البرز امروزصاف در شهرهای شرقی افزایش ابر پیش بینی می شود./س


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.