نفوذ “سامانه بارشی” تازه/ کاهش ۶ تا ۱۲ درجه ای دما از فردا

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

از اواسط فردا بتدریج با نفوذ هوای سرد به سواحل دریای خزر، بارش باران همراه با کاهش محسوس دما در این مناطق آغاز می گردد که این کاهش دما بین ۶ تا ۱۲ درجه خواهد بود.

به گزارش ممتاز به نقل از خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور، امروز “دوشنبه ۱۱ آذرماه ۹۲” وزش بادهای جنوبی برای سواحل دریای خزر بویژه سواحل غربی و استان اردبیل رخ می دهد و تا اوایل فردا “سه شنبه ۱۲ آذر ماه ۹۲” ادامه خواهد داشت و در این مدت دمای هوا در مناطق ذکر شده افزایش خواهد داشت.

براساس این گزارش ممتاز به نقل از، فردا در بعضی مناطق شمال غرب کشور وزش باد نسبتا شدید همراه با بارش پراکنده پیش بینی می گردد همچنین از اواسط فردا بتدریج با نفوذ هوای سرد به سواحل دریای خزر، بارش باران همراه با کاهش محسوس دما در این مناطق آغاز می گردد که این کاهش دما بین ۶ تا ۱۲ درجه خواهد بود.

لازم به ذکر است، طی این مدت در ارتفاعات البرز و بتدریج شمال شرق کشور بارش باران و در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش برف پیش بینی می گردد و طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه شدت بارش ها در استان های غربی کشور خواهد بود.
 
گفتنی است، وضعیت آب و هوای استان “تهران” امروز، قسمتی ابری، درپاره ای نقاط غبارصبحگاهی و گاهی وزش باد پیش بینی می گردد و استان تهران در بیشینه دمای خود به ۱۵ درجه و در کمترین حالت به ۴ درجه بالای صفر  خواهد رسید و همچنین دمای شهر تهران در حال حاضر ۱۰ درجه بالای صفر است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.