نقد و بررسی ˝برف روی کاج ها˝در فرهنگسرای «رازی»

فیلم سینمایی ˝برف روی کاج‌ها˝ به کارگردانی پیمان معادی در چهل‌و‌دومین نشست باشگاه فیلم فرهنگسرای ˝رازی˝ نقد و بررسی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری هنر ایران،در این برنامه که ساعت ۱۸ چهارشنبه “یکم خردادماه” در پردیس سینمایی رازی برگزار می‌شود، پس از نمایش فیلم، پیمان معادی “کارگردان”، کارن همایون‌فر”آهنگساز” و سپیده عبدالوهاب “تدوینگر” به عنوان میهمان در کنار جواد طوسی “منتقدسینما” حضور خواهند داشت و از نزدیک با نظرات مخاطبان و اعضای باشگاه فیلم آشنا می‌شوند.

فیلم سینمایی «برف روی کاج‌ها» محصول سال ۱۳۹۰ و اولین اثر سینمایی پیمان معادی به عنوان کارگردان است که در سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر موفق به کسب جایزه‌ی بهترین بازیگر نقش اول زن و فیلم برگزیده از نگاه مردم شده است.

این فیلم زندگی زناشویی رویا و علی را روایت می‌کند که پس از ۱۳ سال با بحران بزرگی مواجه می‌شوند. هم اکنون رویا باید زندگی خود را با شرایطی تازه ادامه دهد که در این مسیر به دریافت و شناخت تازهتری از زندگی می رسد.

علاقه‌مندان به هنرهفتم برای تماشای فیلم یا عضویت در این باشگاه می‌توانند به نشانی میدان رازی، خیابان هلال احمر، پردیس سینمایی رازی مراجعه یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۵۵۴۰۹۵۴۹ تماس بگیرند یا از پایگاه اینترنتی razi.farhangsara.ir بازدید کنند.

انتهای پیام/ 


آخرین خبرها
منبع: هنر آنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.