نقش بکام در مراسم گشایش المپیک لندن

‘ دیوید بکام’ که نامش از فهرست نهایی تیم فوتبال بریتانیا خط خورد ممکن است ستاره بازی های المپیک ۲۰۱۲ لندن بویژه در مراسم گشایش آن شود.

به گزارش گاردین، ” سباستین کو” رییس کمیته برگزار کننده المپیک لندن در حال بررسی دو گزینه در مورد بکام است ؛ حمل پرچم بریتانیا و یا روشن کردن مشعل المپیک. قرار است تا چند روز دیگر کو و اتحادیه المپیک بریتانیا در این زمینه تصمیم بگیرند.

کو با توجه به نقشی که بکام در کسب مجوز برگزاری بازی های المپیک برای بریتانیا ایفا کرد از تصمیم ”استوارت پیرس” سرمربی تیم فوتبال این کشور برای خط زدن نام این اسطوره فوتبال انگلیس ناراضی است و به همین خاطر قصد دارد نقشی مهم و در خور به او بدهد. او گفته است که بکام بدون شک ستاره مراسم افتتاحیه المپیک خواهد بود.

ممکن است نام بکام در میان کاروان ۵۵۰ نفره بریتانیا گنجانده شود تا او اجازه یابد یونیفورم بریتانیا را بپوشد و پرچم کشورش را به دست بگیرد، کاری که معمولا به یکی از ورزشکاران شاخص کاروان ورزشی یک کشور محول می شود.

پیرس که می تواند از سه بازیکن بالای ۲۳ سال در تیم فوتبال بریتانیا استفاده کند؛ نام بکام را خط زد و ” رایان گیگز” ، ” کرگ بلامی” و ” میکا ریچاردز” را برگزید. او ریچاردز را به این دلیل به بکام ترجیح داد که ترکیب تیمش را دفاعی تر کند.

طبقه بندی: ورزش   |   تعداد بازدید: ۶۸ نفر   |   تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۱ تیر
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , بازی های المپیک ۲۰۱۲, بازی های المپیک ۲۰۱۲ لندن, دیوید بکام


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.