نقوی حسینی: ترور دانشمندان هسته‌یی، حرکت علمی ایران را متوقف نمی‌کند

۱۵م دیماه ،

naghavi.jpg

ملت ایران از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، همواره آماج تحریم‌ها و هجمه‌های مختلف بوده است ولی با همت و تلاش جوانان غیرتمند ایرانی این تحریم‌ها بی‌اثر مانده‌اند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سید علی نقوی حسینی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به این که شهدای هسته‌یی

نشان روشنی از مظلومیت ایران اسلامی می باشند، اظهار کرد: تلاش‌های علمی دانشمندان جوان کشورمان در عرصه فن‌آوری هسته‌یی، تحریم‌ها را دور زد ولی

دشمنان این نظام هرگز این مساله را برنتابیدند و لاجرم دست به ترور زدند.

وی تصریح کرد: ترور منفورترین روش از بین بردن مغزهای متفکر و صاحبان اندیشه‌های بلند است که با جدیت هر چه تمام‌تر از سوی غرب و استکبار جهانی با حمایت سرویس‌های جاسوسی سیا و موساد در مورد دانشمندان ایران اعمال شده و قطعا آن‌ها دست از این عمل وحشیانه برنخواهند داشت.

این نماینده مجلس تاکید کرد: کشورهای استکباری که ادعای دفاع از حقوق بشر آن‌ها گوش فلک را کر کرده است، با ترور ناجوانمردانه دانشمندان ایرانی و

اذعان بر این حرکت ضدانسانی بار دیگر خود را به عنوان ناقضان درجه یک حقوق بشر در عرصه جهانی معرفی کردند.

نقوی حسینی با اشاره به این که ایران اسلامی از شهادت دانشمندان هسته‌یی هرگز دچار رخوت نمی‌شود، اظهار کرد: شهدای علمی کشور با ایثار و از جان گذشتگی خود مسیر پر خطر توسعه علمی و فن‌آوری هسته‌یی کشورمان را هموار کردند و شهادت مظلومانه آن‌ها روح امید و پیشرفت را در تک تک آحاد جامعه جاری کرد.

او تصریح کرد: ایران اسلامی هرگز از ادامه حرکت باز نمی ایستد و شهادت جوانان برومند کشورمان خدشه‌ای در مسیر پیشرفت کشور ایجاد نمی‌کند.

حسینی با بیان این که دولت در قبال حفظ و صیانت از سلامتی و امنیت دانشمندان هسته‌یی باید برنامه‌ریزی‌های خود را ادامه دهد، افزود: دانشمندان کشور سرمایه‌های با ارزشی می باشند که نباید اجازه بدهیم در معرض ترور قرار بگیرند، تلاش‌های دولت در این زمینه مثبت بوده و شایسته است که هم‌چنان با شرایط ویژه استمرار داشته باشد.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.