نماد پست بانک به‌زودی بازگشایی می‌شود

۲۵م آذر ،

بینا- سهامداران پست بانک نگران نباشند، نماد پست بانک به‌زودی روانه تالار شیشه‌ای می گردد.
به گزارش بینا، دکتر حسن قالیباف اصل، مدیر عامل شرکت بورس، با اشاره به اینکه پست بانک باید یکسری اطلاعات را به سازمان بورس ارائه دهد، خاطرنشان کرد: بعد از ارائه این اطلاعات نماد پست بانک در بورس تهران بازگشایی خواهد شد.
مدیرعامل شرکت بورس در توضیح سبب طولانی‌شدن توقف بعضی نمادها ازجمله پالایشگاه‌ها گفت: در مواردی، سازمان بورس نماد بعضی شرکت‌ها را به سبب نیاز به اطلاعات تازه، متوقف می‌کند و بازگشایی این نمادها نیز منوط به ارائه اطلاعات موردنظر سازمان در مورد این شرکت‌ها خواهد بود.
قالیباف اصل در ادامه این موضوع را که گفته می‌شود عرضه‌های اصل ۴۴ کمرنگ شده است، نادرست خواند و گفت: اصلا این طور نیست چراکه با ورود شرکت‌های بسیار خوب دولت به بورس، انتخاب شرکت‌هایی که شرایط حضور در بورس را داشته باشند، سخت‌تر می‌شود و همین موضوع فواصل زمانی عرضه های اصل ۴۴ را طولانی‌تر می‌کند.
وی افزود: به عنوان نمونه هلدینگ خلیج فارس شرکتی است که در آستانه ورود به بورس قرار دارد و از سال قبل موضوع پذیرش این شرکت و عرضه سهامش مطرح شده است، اما به سبب مطرح شدن موضوع دو شرکت فجر و مبین نیاز به شفاف‌سازی در خصوص این دو شرکت به وجود آمد که خوشبختانه این مشکل برطرف شده است به طوریکه در آینده نزدیک شاهد عرضه این شرکت بزرگ در بورس تهران خواهیم بود.
بنا به نقل از قالیباف اصل، هر چه به جلو حرکت می‌کنیم، شرکت‌هایی که توانایی ورود به بورس را دارند کمتر می شوند، از این رو ملاحظه شده است که عرضه‌های اصل ۴۴ در فرابورس در مقایسه با سال قبل شدت گرفته است.

RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.