نمازی: کار صعودمان iبه اما و اگر کشیده شد

۲۴ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

03-162.jpg

مربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: با شکست برابر ازبکستان،‌ صعودمان iبه جام جهانی iبه اما و اگر کشیده شد.

به گزارش تفسیری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، امید نمازی پس از پایان دیدار تیم ملی فوتبال ایران برابر ازبکستان که با شکست این تیم همراه شد، گفت: حالا کارمان بسیار سخت شده است و در واقع iبه اما و اگر کشیده است. ما باید قطر را در کشورش شکست دهیم و برابر لبنان در تهران پیروز شویم. شاید با بردن این دو تیم شرایط‌مان خوب شود وگرنه بازی پایانی‌مان برابر کره بازی مرگ و زندگی خواهد بود.

وی ادامه داد: ما ازبکستان را iبه خوبی آنالیز کرده بودیم و برنامه داشتیم که با ارسال توپ روی دروازه iبه گل برسیم اما ارسال‌هایمان خوب نبود. بنابراین نمی‌شود گفت که ازبکستان از ما قوی‌تر بوده است. ما باید روی ارسال‌هایمان بیشتر کار کنیم امروز روز خوب ما نبود اما هنوز هم می‌توانیم iبه جام جهانی صعود کنیم.

نمازی درباره عملکرد داور هم گفت: نمی‌خواهم درباره داوری بازی صحبت کنم چون اشتباه داوری هم یک روز iبه سود تیم ماست و یک روز iبه ضرر آن.

وی در پاسخ iبه این سوال که تکلیف تیم ملی در چند ماهی که تا بازی‌های آینده وقت باقی است چه می‌شود گفت: برنامه ما این است که کارمان را انجام دهیم و iبه اتحادمان پایبند باشیم.

در ادامه خبرنگاری از نمازی پرسید که چرا کادر فنی تیم ملی لیگ برتر را تماشا نمی‌کند؟ چرا بازیکنی مثل قاسم دهنوی که در بازی پیشی تیم ملی دو گل زد در بازی با ازبکستان غایب بود؟ نمازی در پاسخ گفت: بازیکنانی که امروز بازی کردند طبق نظر کادر فنی iبه میدان رفته بودند. iبه دهنوی هم فرصت بازی کردن داده می‌شود.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.