نماز عید فطر به امامت رهبر انقلاب

جام جم آنلاین: مسئول ستاد برگزاری نماز عید سعید فطر گفت: اگر ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبری هلال ماه را رؤیت کنند، یکشنبه نماز عید سعید فطر در دانشگاه تهران اقامه خواهد شد.

حجت الاسلام سید یدالله شیرمردی مسئول ستاد برگزاری نماز عید سعید فطر در نشست خبری صبح امروز سه شنبه با بیان اینکه اگر ستاد استدلال دفتر مقام معظم رهبری هلال ماه را رؤیت کند، یکشنبه نماز عید سعید فطر در دانشگاه تهران به امامت ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله عظمی خامنه ای اقامه خواهد شد، افزود: پیش بینی می شود نزدیک به ۲٫۵ میلیون نمازگزار در نماز عید سعید فطر در دانشگاه تهران شرکت کنند و این در حالی است که هزاران مسجد نیز در سراسر تهران نماز عید را اقامه می کنند.

شیرمردی با بیان فضیلت های برپایی نماز عید سعید فطر و بجا آوردن اعمال این روز گفت: بزرگترین نماز عید سعید فطر در دنیای اسلام و در جهان در تهران برگزار می شود و این یک حماسه دینی و فرهنگی دیگر در کارنامه مردم تهران است.

وی با بیان اینکه برگزاری اقامه نماز عید فطر نمادی از برقراری حکومت الله و نفی حکومت طاغوت ها است، تصریح کرد: اهمیت نماز عید سعید فطر با توجه به اوضاع کنونی منطقه و جهان و با توجه به تشدید تحریم های دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران بیش از سال های گذشته است.

مسئول ستاد برگزاری نماز عید سعید فطر خاطر نشان کرد: در چنین شرایطی حضور پرنشاط مردم پشت سر ولی‌ امر خودشان پاسخ محکمی به تحریم های کشورهای غربی خواهد بود.

شیرمردی با بیان اینکه درب های دانشگاه های تهران از ساعت ۵:۳۰ صبح به روی نمازگزاران باز بوده، اظهار داشت: مراسم نمازعید سعید فطر از ساعت ۷:۰۰ صبح برگزار شده و در ساعت ۸:۳۰ نیز اقامه نماز توسط رهبر معظم انقلاب برگزار می شود.

وی در ادامه افزود: بیش از ۴ هزار دستگاه اتوبوس و صدها دستگاه ون برای ایاب و ذهاب نمازگزاران از نقاط مختلف تهران و همچنین ایستگاه های متروی نزدیک به دانشگاه تهران در نظر گرفته شده است.

مسئول ستاد برگزاری نماز عید سعید فطر در پایان یادآور شد: همه نمازگزاران در محل دانشگاه تهران حضور می‌یابند، بیمه خواهند بود.(مهر)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.