نمایشگاه بین المللی بسم الله فرصتی برای بالا بردن بینش هنری هنرمندان

نهمین نمایشگاه بین المللی بسم الله فرصتی برای بالا بردن بینش هنرمندان نقاشی- خط است.

کاوه تیموری هنرمند خوشنویس و محقق و پژوهشگر در گفتگو با خبرنگار حوزه تجسمی باشگاه خبرنگاران گفت: کتاب راز نقاشی –خط اولین کتاب جامع در زمینه نقاشی- خط است که در نمایشگاه نهمین جشنواره بین المللی بسم الله رونمایی شده است.
وی گفت: در این کتاب ارزشمند آثار استاد جلیل رسولی که حاصل نیم قرن تجربه این هنرمند شهید است ارائه شده است.

تیموری در ادامه گفت: کتاب راز نقاشی- خط در حقیقت تلاش و پژوهشی در حوزه هنر اصیل و شریف خوشنویسی و گرایش های نقاشی-خط است که برای علاقه مندان به این هنر ارائه شده است.

وی در ادامه اظهار داشت: در این کتاب تلاش کرده ایم تا بخشی از آثار استاد جلیل رسولی را که می تواند راهی پژوهشی برای هنرمندان جوان باشد به نمایش بگذاریم.

*کتاب راز نقاشی-خط نقشه راهی برای پژوهشگران
وی در ادامه گفت: این کتاب را می توان نقشه راهی برای پژوهشگران باشد در حقیقت می تواند تحقیقی برای هنرمندان نسل جوان در زمینه نقاشی – خط باشد.

وی همچنین درباره ویژگی های آثار نهمین جشنواره بین المللی بسم الله گفت: در نهمین جشنواره بین المللی بسم الله در حقیقت یک راه اصلی با عنوان خوشنویسی را می بینیم.

تیموری گفت: این آثار بیانگر آن است که هنرمندان به ویژه هنرمندان خوشنویسی علاقه درونی به خلق آثار قرآنی به ویژه بسم الله دارند.

وی تصریح کرد: در حقیقت نمایشگاه نهمین جشنواره بین المللی بسم الله سرمایه بسیار خوبی در حوزه نقاشی- خط برای بالا بردن بینش هنری هنرمندان است.

تیموری گفت: در این نمایشگاه آثار پیشکسوتان و استادان خوشنویسی ایران نیز جلوه ای دیگر به جذابیت و اهمیت آن داده است.

این هنرمند برجسته کشورمان گفت: نمایشگاه نهمین جشنواره بین المللی بسم الله تا ۲۵ مرداد در فرهنگسرای نیاوران ادامه دارد./ی۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.