نمایشگاه IT و رسانه‌های دیجیتال به بخش خصوصی سپرده شد

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال (ITDMEX)، با شعار تولید محتوای دیجیتال و تعالی فناوری اطلاعات هشت تا ۱۱ اسفند در محل دائمی نمایشگا‌ه‌های بین المللی تهران برگزار می شود.
 
 
محمدرضا طلایی، رئیس مجمع تشکل‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران، با اعلام این خبر اظهار داشت: این نمایشگاه با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان توسعه ی تجارت ایران و با همکاری مرکز توسعه ی فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، شورای‌عالی فضای مجازی و اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، توسط مجمع تشکل‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران، برپا خواهد شد.
وی، هدف از برگزاری این نمایشگاه را معرفی توانمندی و ظرفیت‌های فناوری اطلاعات و تولیدات محتوای بومی مبتنی بر فرهنگ ایرانی – اسلامی و توسعه ی سطح دسترسی جامعه به آخرین دستاوردها عنوان کرد.
طلایی با اعلام گروه های حاضر در نمایشگاه، گفت: در این نمایشگاه گروه های نرم افزار، ناشران دیجیتال، کامپیوتر، سخت افزار، ماشین های اداری، تلفن همراه هوشمند، نرم افزارهای تلفن همراه، بازی های رایانه ای، آنتی ویروس ها، سیستم های حفاظتی، سیستم های امنیتی، سیستم های مکان یابی و شناسائی رادیویی، سرویس دهندگان اینترنت، سایت های اطلاع رسانی، خدمات الکترونیک، نمایشگرها و ویدئو پروژکتورها، امکان حضور دارند.
این مقام مسوول تصریح کرد: این اولین نمایشگاهی است که ویژگی های نمایشگاه فناوری اطلاعات و نمایشگاه رسانه های دیجیتال را توامان داراست و به واقع این نمایشگاه اولین رویداد فرهنگی فناوری دولت یازدهم است که هر دو رویکرد را در کنار هم قرار داده است. 
رئیس مجمع تشکل‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران تأکید کرد: بخش خصوصی توانمندی لازم برای برگزاری نمایشگاه هایی که دولت متولی برگزاری آنها بود را دارد؛ از این رو طبق رویکرد دولت جدید، برگزاری نمایشگاه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال که تاکنون توسط دولت برگزار می شد، به بخش خصوصی سپرده شده است.
شرکت در این نمایشگاه از طریق پورتال Saramad.ir و یا وب سایت itdmex.ir امکان پذیر است.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.