نمایندگان حق مردم را در تفحص از دانشگاه آزاد در نظر بگیرند

۰۳م آذر ،

دبیر کل اتحادیه دوم تشکل‌های دانشگاه آزاد گفت: نمایندگان باید در تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد حقوق مردم را مد نظر بگیرند و اشخاصی را که نسبت به بیت‌المال مردم تخلف کرده‌اند را به سزای عمل خویش برسانند.

حامد دلفاردی در گفتگو با خبرنگار دانشگاهممتازنیوز، با اشاره به پیگیری طرح تحقیق و تفحص در دانشگاه آزاد اظهار داشت: یکی از مهمترین عواملی که نتوانست سبب شفاف سازی و پیگیری‌های مداوم در این زمینه شود رسانه‌ای شدن موضوع تحقیق و تفحص بود.

وی با بیان اینکه تحقیق و تفحص باید دقیق انجام گیرد تا هرگونه سوءظنی برطرف شود افزود: نمایندگانی که عهده‌دار تحقیق و تفحص می باشند باید در نهایت آرامش و با در نظر گرفتن مصلحت کشور و نظام به این موضوع رسیدگی کنند.

این فعال دانشجویی با تاکید بر اینکه نمایندگان باید با قاطعیت کامل به پرونده دانشگاه آزاد رسیدگی کنند بیان داشت: موضع تشکل‌های دانشجویی این است که اگر تخلفی در این دانشگاه صورت گرفته باید متخلفین آن به جامعه معرفی شده و طبق قوانین جمهوری اسلامی با آنها برخورد لازم شود.

دبیر کل اتحادیه دوم تشکل‌های دانشگاه آزاد با اشاره به اینکه نمایندگان باید مصحلت اندیشی را کنار بگذارند خاطر نشان کرد: نمایندگان باید حقوق مردم را مد نظر قرار دهند و لذا اگر شخصی تخلفی کرده و از بیت المال و جیب مردم دزدی انجام داده به سزای اعمالش برسد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.