نمایندگان مجلس دیگر سخنگوی جامعه روحانیت نمی‌شوند/ برگزاری اجلاس عدم تعهد خط بطلانی بر تلاش‌های غیر قانونی غرب و آمریکا

حجت‌الاسلام ابراهیمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

عضو جامعه روحانیت مبارز درباره احتمال سخنگویی مجدد مصباحی مقدم گفت: در جامعه روحانیت مبارز قرار بر این شد تا نمایندگان مجلس شورای اسلامی دیگر سخنگو نباشند.

حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار احزابممتازنیوز، درباره احتمال سخنگویی مصباحی‌مقدم، گفت: در جامعه روحانیت مبارز قرار بر این شد تا نمایندگان مجلس شورای اسلامی دیگر سخنگو نباشند.

عضو جامعه روحانیت مبارز درباره برگزاری جلسه این هفته جامعه روحانیت مبارز، اظهار داشت: بعید می‌دانم که جلسه این هفته جامعه روحانیت مبارز  برگزار شود البته هنوز به صورت قطعی مشخص نیست که جلسه برگزار می‌شود یا خیر.

وی همچنین برگزاری اجلاس غیرمتعهدها در ایران را حرکتی مثبت دانست و افزود: با توجه به مخالفت و فشارهای جبهه استکبار برای برگزار نشدن این اجلاس در ایران، اما جمهوری اسلامی توانست اقتدار خود را به رخ جهان بکشد.

عضو جامعه روحانیت مبارز ادامه داد: ایران توانست لشکر عظیم جهانی را در تهران گرد هم جمع  و توطئه دشمنان را خنثی کند.

حجت‌الاسلام ابراهیمی با اشاره به تلاش غرب و آْمریکا برای منزوی نشان دادن جمهوری اسلامی گفت: اجلاس عدم تعهد خط بطلانی بر تلاش‌های غیر قانونی غرب و آمریکا کشید و حضور ۱۲۰ کشور در ایران نشان داد که جمهوری اسلامی منزوی نیست بلکه در میان کشورهای جهان جایگاه خوبی دارد.

وی گفت: منزوی واقعی کسانی هستند که در مقابل ایران قرار گرفتند و امیدوارم این اجلاس دستاوردهای خوبی را برای کشورمان داشته باشد.

عضو جامعه روحانیت مبارز خاطر نشان کرد: تلاش مسئولین برای  برگزاری اجلاس قابل تقدیر و ارزشمند است.

انتهای پیام/س۳


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.