نمایشگاه نقاشی‏ های شاهنامه‌ای کودکان زیر ۷ سال

۱۶اردیبهشت،

نمایشگاه گروهی نقاشی کودکان زیر هفت سال «نقاشی کودک و شاهنامه» با موضوع طراحی‏ های شاهنامه برگزار می گردد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای ملل، نمایشگاه نقاشی کودکان زیر هفت سال با موضوع طراحی های شاهنامه همزمان با بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی در نگارخانه ‏های فرهنگسرای ملل ۱۶ تا ۲۲ اردیبهشت برپا می گردد. 
لیلا شیخ‌سلطانی سرپرست گروه «کودکان زیر هفت سال» هدف از برپایی این نمایشگاه ارتقای فرهنگ کودکان و شناساندن اسطوره های ملی به آنها است و این شخصیت ها می‏ توانند به خوبی جایگزین قهرمانان بیگانه ‏‏ای مانند بت من، اسپایدرمن و … شود. 
شخصیت‏ های شاهنامه فردوسی با دارا بودن خصوصیات قوی و انسانی به راحتی در دل کودکان راه پیدا می کنند و با شیرینی و شادمانی به جانشان می نشیند. 
نمایشگاه نقاشی کودکان زیر هفت سال با موضوع طراحی های شاهنامه از ۲۰۰ اثر تشکیل شده که از میان ۱۰۰۰ اثر نقاشی کودک برگزیده شده است. 
شیخ سلطانی ۱۸ سال است که در زمینه کودکان کار می کند و هشت سال است که به صورت تخصصی و مستمر داستان های شاهنامه را برای کودکان نقل می کند. 
علاقه‌مندان به هنر و ادبیات می توانند طی تاریخ ذکر شده از ساعت ۹ تا ۲۱ به نشانی: بزرگراه شهید آیت الله صدر، خیابان قیطریه، بوستان قیطریه، فرهنگسرای ملل مراجعه و یا با برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۲۲۶۷۱۷۱۸ تماس بگیرند./ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.