نمایش فیلم «مصائب چارلی» در موزه هنرهای معاصر تهران

سینماپرس-گروه سینما/ فیلم «مصائب چارلی» به کارگردانی علیرضا سعادت‌نیا روز چهارشنبه ۲۸ تیرماه ساعت ۳۰/۱۶ در سالن سینماتک موزه هنرهای معاصر تهران به نمایش در می آید.

به گزارش سینماپرس به نقل از روابط عمومی موزه هنرهای معاصر تهران؛ نمایش فیلم در سالن سینماتک در فصل تابستان در چهاربخش؛ سینماکودک، مروری بر آثارمحمد علی طالبی، مروری بر فیلم های دهه ۶۰ و۷۰ سینمای جهان وبخش یک فیلم ساز یک نگاه می باشد، به همین منظوردر بخش سینما کودک، روز چهارشنبه ۲۸ تیرماه ساعت ۳۰/۱۶، فیلم «مصائب چارلی» به کارگردانی علیرضا سعادت نیا محصول ۱۳۸۹ به مدت ۸۵ دقیقه در سالن سینما تک موزه هنرهای معاصر تهران به نمایش در می آید.

داستان فیلم که مهدی هاشمی به عنوان بازیگر اصلی در آن نقش آفرینی می کند، درباره کاکازاد فروشنده دوره گرد نفت و بنزین است که در منطقه اربیل کردستان زندگی می کند.او که عاشق فیلم و سینماست به طور اتفاقی روزی در بازارکهنه فروشی یک آپارات سینما را دیده وخریداری می کند و… .

یادآوری می شود، علاقه مندان در خصوص استفاده از برنامه نمایش فیلم می توانند روزهای یکشنبه وچهارشنبه هر هفته ساعت ۳۰/۱۶ به موزه هنرهای معاصر تهران مراجعه ویا جهت اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی www.Tmoca.com و یا با شماره تلفن ۸۸۹۵۱۹۶۵ روابط عمومی تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/ح.گ/ن.ف

انتهای خبر / خبرگزاری سینمای ایران/ کد خبر ۳۵۳۳۰


خبرگزاری سینمای ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.