نمایش فیلم کوتاه ایران – کره و اکراین در ارسباران

برنامه نمایش این هفته فیلم کوتاه در پاتوق فرهنگی فیلم کوتاه «ارسباران» اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری هنر ایران، براساس توافق به عمل آمده با مدیرعامل فرهنگسرای ارسباران، نمایش آثار کوتاه در این مجموعه از ۱۸ ازدیبهشت ماه از سر گرفته خواهد شد.

روابط عمومی انجمن اعلام کرد، با توجه به اینکه از آذرماه سال قبل نمایش فیلم کوتاه برای یک سانس از ساعت ۱۸ الی ۲۰ در مجموعه فرهنگسرای ارسباران آغاز شده بود و توافق شده بود دور تازه این نمایش‌ها از اردیبهشت ماه سال جاری از سرگرفته شود، براساس توافق به عمل آمده از چهارشنبه ۱۸ اردیبهشت ماه شاهد نمایش فیلمها در ارسباران به همراه نقدو بررسی توسط اعضای کانون فیلم ارسباران خواهیم بود.

در ادامه این گزارش آمده است، به بهانه دو حضور بین المللی انجمن در سال تازه برای سه فیلم «سنگواره» ساخته پیمان نهان قدرتی در جشنواره پوسان کره، «کاما» ساخته عطا مجابی و همچنین «خواب زده» ساخته فرشید اخلاقی پور در جشنواره «کیف» اکراین این سه اثر در کنار سه فیلم کره‌ای: «قایم باشک»، «دختر مارمولکی» و «ضربه مرموز» از تولیدات سال ۲۰۱۱-۲۰۱۲ و همچنین «نیشکر» تولید سال ۲۰۱۱ از کشور اکراین به نمایش در می‌آید.

این آثار در یک مجموعه ۱۰۰ دقیقه‌ای و از ساعت ۱۸ در فرهنگسرای ارسباران واقع در تهران – سیدخندان خیابان ارسباران برای علاقه‌مندان به نمایش در خواهد آمد.

پایان پیام/


آخرین خبرها
منبع: هنر آنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.