نمایش قشنگی بود آقای رویانیان!

۲۷م دیماه ،

روابط عمومی وزارت ورزش و رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس اعلام کردند استعفای کتبی از رویانیان به دست آنها نرسیده و وی از مدیرعاملی پرسپولیس کناره گیری نکرده است.

ممتازنیوز: محمد رویانیان برای چندمین بار گفت که از مدیرعاملی پرسپولیس استعفا داده اما همچنان با قدرت به کارش ادامه می‌دهد!

به گزارش سراج ۲۴ محمد رویانیان روز قبل در چند نوبت استعفا داد و استعفا نداد تا مشخص شود همچنان مانند قبل حرفش را می تواند بسیار سریع تغییر دهد. 

ابتدا خودش اعلام کرد که هم از ریاست ستاد ستاد حمل و نقل و سوخت کشور و مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس استعفا داده اما بعد از آن بخش خبری شبکه سه به نقل از رویانیان اعلام کرد که او گفته تنها از ستاد سوخت استعفا داده و از مدیرعاملی پرسپولیس کناره گیری نکرده است. 

این سریال ادامه داشت تا اینکه روابط عمومی وزارت ورزش و رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس اعلام کردند استعفای کتبی از رویانیان به دست آنها نرسیده و وی از مدیرعاملی پرسپولیس کناره گیری نکرده است. 

درباره این موضوع حرف و حدیث های بسیاری مطرح شده از جمله این که رویانیان به سبب مشکل دوشغله ها از ریاست ستاد سوخت استعفا داد تا بتواند در پرسپولیس بماند. او اما برای این که نگویند استعفایش تحمیلی بوده مصاحبه کرد و گفت که هم از ستاد سوخت رفته و هم از پرسپولیس تا بدین وسیله بگوید این پست ها برایش اهمیت ندارد و می خواهد به نیروهای مسلح برگردد. این در حالی است که نزدیکان رویانانیان تاکید می کنند او از مدیرعاملی پرسپولیس استعفا نداده است. 

نکته دیگر این که رویانیان که بیش از ۳۰ سال است در عرصه های مختلف مدیریتی حضور دارد به خوبی می داند که استعفای شفاهی ملاک نیست و باید به صورت کتبی استعفا داده شود بنابراین به نظر می رسد استعفای او از پرسپولیس همانند دفعات قبل نمایشی بیش نبوده است. رویانیان که این روزها به خاطر خرج هایی که کرده تحت فشار است از این موضوع ناراحت است که می گویند پول ها را از کجا آورده است. 

برخی هم می گویند او برای اینکه مشکلات مالی حل شود تهدید به استعفا کرده تا از این طریق اشخاصی که باید به پرسپولیس کمک کنند این کار را انجام دهند. 

نکته دیگر این که رویانیان بارها گفته از این فوتبال بدش می آید و شرم دارد که در این فوتبال حاضر است و به همین سبب بحث استعفای شفافی اش را مطرح کرد. البته شاید سردار فراموش کرده که دو روز پیش در نشست خبری حرف های دیگری زده بود و از برنامه هایش سخن گفته بود. 

به نظر می رسد رویانیان همچنان به نمایش های خود ادامه می دهد، نمایش هایی که دیگر شکل خسته کننده به خود گرفته است.

باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.