نماینده اراک:حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، نویدبخش انتخاباتی باشکوه است

۲۱ام بهمن ،

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان گفت: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان داد تحریم ها و فشارها خللی بر حضور مردم در صحنه ندارد و مردم پرشورتر از هرسال پا به صحنه گذاشتند.

محمد حسن آصفری در حاشیه برگزاری راهپیمایی روز ۲۲ بهمن در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه مرکزی، گفت: همانگونه که فکر می کردیم حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن باشکوه و چشمگیر است.

وی افزود: این شکوه و عظمت میلیونی نشان‌دهنده پایبندی مردم به انقلاب و ارزش‌های انقلاب است و نشان از بصیرت و آگاهی ملت بزرگ ایران دارد.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان گفت: این حضور نشان می دهد تحریم ها و فشارهایی که بر ملت ایران وارد می گردد خللی در حضور باشکوه ملت ایران ندارد.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی مردم اظهار داشت: مردم نشان داده اند مشکلات موجود تاثیری بر اعتقاد آنها به آرمانهای انقلاب ندارد و مردم باید بدانند که مسوولین این مشکلات را می دانند و برای حل آن همه تلاش خود را به کار می گیرند.

آصفری با بیان اینکه این حضور نوید بخش انتخاباتی پرشور در آینده است گفت: مطمئنا این حضور یک مانور است برای حضور در انتخابات سال ۹۲ که نوید بخش یک انتخابات آرام، پرشور و با شکوه است.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در پایان اظهار داشت: این قول را به مردم می دهیم بنا بر وظیفه ای که بر عهده نمایندگان است تمام سعی و تلاش خود را برای رفع مشکلات مردم بخصوص آلودگی وضع هوا و معیشت انجام دهیم.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.