نماینده اصفهان: مسابقات المپیک منجر به تاخیر استیضاح وزیر ورزش نمی​شود

حسن کامران نماینده اصفهان در گفت و گو با خبرآنلاین درباره طرح استیضاح محمدعباسی وزیر ورزش و جوانان گفت: طرح استیضاح وزیر ورزش و جوانان ابتدا با ۲۸ امضا تهیه شد و هم اکنون ۵۲ امضا دارد و پیش از پایان تعطیلات مجلس تقدیم هیئت رئیسه مجلس خواهد شد.

وی با بیان این که عزل و نصب های بی جهت یکی از محورهای طرح استیضاح است، تصریح کرد: ورزش یک کار فنی است و باید نگاه تخصصی به آن داشت.

کامران که می گفت انتقال کارکنان از بیرون سازمان نیز یکی دیگر از محورهای این طرح است، افزود: توزیع ناعادلانه منابع و نحوه هزینه آن، بی توجهی به پیشکسوتان، دخالت در امور فدراسیون ها با توجه به مردمی بودن آنها و عدم اجرای احکام برنامه پنجم توسعه از جمله دیگر محورهای طرح استیضاح محمد عباسی است.

طراح اصلی استیضاح وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد: رقابت های المپیک لندن در پیش است. اما این موضوع موجب تاخیر در ارائه طرح استیضاح به هیات رئیسه نمی شود. طراحان این طرح را پس از پایان تعطیلات به هیئت رئیسه مجلس تقدیم می کنند، اما ممکن است با توجه به تدبیر هیئت رئیسه و همچنین زمان بر بودن مستندات مسئولان بررسی طرح را به تاخیر بیاندازد.

گفتنی است برخی نمایندگان نیز پیش از این از احتمال ارائه طرح استیضاح وزیر کشور به دلیل تغییرات اخیر در حوزه استانداری ها خبر داده بودند.

/۲۹۲۹۵

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.