نماینده بجنورد: تعداد بسیاری از نمایندگان مجلس از قالیباف حمایت می‎کنند

۰۲خردادماه،

ایران > انتخابات– ممتازنیوز:
عضو مجمع نمایندگان خراسان‌شمالی گفت: جمع بسیاری از نمایندگان مجلس از نامزدی قالیباف در انتخابات ریاست جمهوری حمایت می‌کنند.

به گزارش فارس، عبدالرضا ثروتی جمعه شب در آئین راه‌اندازی ستاد مردمی قالیباف در جمع هواداران این کاندیدا، مردمی بودن را از ویژگی‌های شاخص این نامزد انتخاباتی برشمرد و گفت: افزون بر این ایشان چه در دوران دفاع مقدس و چه بعد از این مقطع به شایستگی دین خود را به کشور ادا کرده است.

وی به مسئولیت‌های این نامزد انتخاباتی ریاست جمهوری در نیروی انتظامی و شهرداری تهران اشاره کرد و افزود: با وجود تحریم‌ها و مشکلاتی فراوان لیکن قالیباف به شایستگی از عهده این مسئولیت‌ها بر آمده و کارنامه بسیار خوبی را ارائه کرده است.

نماینده مردم شهرستان‌های بجنورد، مانه سملقان، جاجرم، گرمه و راز وجرگلان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه رئیس جمهور باید قانون‌مدار، مردمی، دارای روحیه تعامل با سایر قوا باشد تصریح کرد: خوشبختانه قالیباف دارای تمامی این ویژگی‌ها است و به همین خاطر نمایندگان از ایشان حمایت قاطعانه دارند.

وی گفت: این نامزد انتخاباتی ریاست جمهوری آزمون داده شده و از نیروهای توانمند و اصولگرا بوده که از جوانی هم عمر خودش را در خدمت نظام در طبق اخلاص گذاشته است.


RSS
منبع:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.