نماینده رودسر: حضور مردم در صحنه، تمامی توطئه‌ها را خنثی می‌کند

۹ م دیماه ،

50-132.jpg

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور مردم در انتخابات می‌تواند تمامی توطئه‌های بین المللی و سیاسی را خنثی کند.

محمدمهدی رهبری املشی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه گیلان، در خصوص حماسه نهم دی گفت: حضور مردم در صحنه همیشه سرنوشت‌ساز است و می‌تواند در سرنوشت کشور تاثیر بگذارد و هر مسئله‌ای را حل کند.

وی درخصوص عوامل زمینه ساز فتنه سال ۸۸ گفت: بازیگران اصلی فتنه سال ۸۸ عوامل خارجی و یک سری دست‌های خارجی می باشند که می‌خواستند به نظام جمهوری اسلامی ضربه بزنند و به مقدسات و ارزش‌های دینی توهین کنند.

رهبری املشی به حرمت شکنی روز عاشورا در فتنه ۸۸ اشاره کرد و گفت: دشمن در روز عاشورا به نقطه اتکای دین اسلام انگشت گذاشت و ملت را عزادار و قلب مردم را جریحه‌دار کرد. خوشبختانه ملت ایران با آگاهی و بصیرتی که داشتند و در انتخابات سال ۸۸ که بالاترین مقام اجرایی مملکت را تعیین کردند، نهم دی ماه حماسه خلق کردند.

وی تصریح کرد: انتخابات آینده ریاست جمهوری، مهمترین انتخاباتی است که ملت ما شاهد آن است، زیرا صهیونیست‌ها می‌خواهند بگویند که در انتخابات سال ۸۸ تخلف کردیم و مردمی که در صحنه حضور پیدا کردند رای‌شان خوانده نشد و می‌خواهند با یک جو تبلیغاتی مانع حضور مردم ایران در انتخابات آینده شوند.

وی در خصوص حضور گسترده مردم در صحنه انتخابات گفت: حضور حداکثری مردم در صحنه می‌تواند تمامی توطئه‌های بین المللی را خنثی کند. همچنین روابط بین‌المللی و سیاسی ما در دنیا بهبود پیدا می‌کند و با بهبود این روابط مسائل اقتصادی، بحث تورم و گرانی‌ها حل می‌شود و دشمن احساس می‌کند با یک کشور قدرتمند طرف است.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مهمترین مسئله از عوامل تاثیرگذار زمینه ساز حماسه نهم دی، همان اندیشه‌های دینی و الهی بود که مقام معظم رهبری به خوبی از این موقعیت استفاده کردند و این بحران را به خوبی مدیریت کردند.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.