نماینده زاهدان: احتمال رای اعتماد مجلس به سلطانی فر بسیار است

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > مدیریت ورزش – کاشانی با اشاره به اعتماد بسیار دکتر روحانی رئیس جمهور به سلطانی فر و حمایت خوبی که در زمان معرفی وی به مجلس داشت گفت برنامه های وزیر پیشنهادی برای دو حوزه ورزش و جوانان مطلوب است.

به گزارش ممتاز؛ نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: «تصور می‌کنم سلطانی‌فر بتواند کارهای ماندگاری در این وزارتخانه صورت دهد.» این نماینده مجلس با یادآوری توان بالای مدیریتی وزیر پیشنهادی دولت یازدهم برای امور ورزش و جوانان گفت : «ایشان تجربه بسیار خوبی در سطح مدیریت کلان کشور دارد و با درایت و کاردانی خوبی که دارد می تواند مشکلات بسیار این دو حوزه را به خوبی مدیریت کند. طبق خبرهای که به دست من رسیده فدراسیونهای ورزشی هم از حضور ایشان بسیار استقبال کرده اند. به نظرم آقای سلطانی فر یک مدیر استراتژیک است و کارهای او در صورت حمایت دولت از برنامه هایش در ورزش ایران تحولی ایجاد می‌کند.»
وی در خصوص احتمال رای اعتماد مجلس به وزیر پیشنهادی دولت روحانی گفت : «فضای مجلس تا روز آخر چیزی را معلوم نمی‌کند ولی تصور می کنم احتمال رای اعتماد به ایشان بسیار است.» کاشانی درخصوص انتطاراتش از سلطانی فر در صورت تایید مجلس به عنوان وزیر ورزش و جوانان گفت : «با ایشان در مجلس هم صحبت کرده ام. مناطق محرومی مثل استان سیستان و بلوچستان که دارای پتانسیل بسیاری برای ورزش است باید بیشتر مورد توجه دولت باشد. من پیشنهاد دادم این منطقه در لیگ یک تیم فوتبال داشته باشد. در دولت قبلی به من گفتند اسپانسر بیاور ! گفتم اگر پول داشتیم به حمایت دولت نیازی نبود. معتقدم دولت یازدهم باید از مناطق محرومی مثل ما حمایت بیشتری کند.»
۴۳ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.