نماینده شوش: مردم از کرونا نترسند

یک عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس، ضمن تأکید به حفظ همبستگی ملی در مقابله با ویروس کرونا گفت: مردم باید همکاری کنند تا کرونا ویروس نتواند تولید و اقتصاد را تحت الشعاع قرار دهد.

سید راضی نوری در گفت‌وگو با ایسنا در مورد شیوع ویروس کرونا و چالش تولید و اشتغال در شرایط فعلی گفت: یکی از برنامه‌های شیطنت‌آمیزی که دشمنان آغاز کردند، کشیدن ترمز اقتصاد چین از طریق ویروس کرونا است. آنها می‌خواهند از این طریق ما را زمین بزنند و باعث نچرخیدن چرخ تولید ما شوند. یکی از کارهای دشمنان در این زمینه، ترساندن مردم است.

نماینده مردم شوش در مجلس ضمن دعوت مردم به رعایت مسائل بهداشتی گفت: وزارت بهداشت و درمان در حال پیگیری است و اقدامات مفیدی انجام داده است. مردم باید همکاری کنند. مهم‌ترین موضوع، آرامش مردم است. اگر این حالت ترس و شرایط غیرعادی اجتماعی ادامه پیدا کند، نه تنها اقتصاد بلکه همه بخش‌های جامعه با مشکل مواجه می‌شود. باید فضای آرامی را برای مردم به وجود آورد که ملت شرایط یک زندگی عادی را داشته باشند. آمار دیگر مرگ و میرها مثلا کشته‌ها در جاده‌ها را که در کشور نگاه کنیم،‌ می‌بینیم که این آمار بسیار بالاست اما ترس اجتماعی حاصل از آن کم است.

این عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی تاکید کرد: مردم باید بهداشت عمومی را رعایت کنند و دستگاه‌های مسئول باید از شیوع بیماری پیشگیری کنند اما این بیماری نباید تولید و اقتصاد را تحت الشعاع قرار دهد. شرایط ما، خاص است.

این عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس در پایان گفت: توزیع عادلانه امکانات بهداشتی و درمانی در سطح کشور خوب است. اگر احتیاج باشد، سپاه و ارتش به مسئله ورود می‌کنند و توزیع را عادلانه‌تر می‌کنند. اگر همراهی‌های مردم در این موضوع باشد و دولت با محتکران مبارزه کند، این مشکل حل می‌شود.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.