نمره منفی برای رانندگان متخلف

جام جم آنلاین: رییس پلیس ترافیک شهری پلیس راهنمایی و رانندگی گفت: رانندگان متخلف که به فرمان پلیس مدرسه توجه نکنند علاوه بر جریمه، نمره منفی دریافت می‌کنند.

به گزارش روز یکشنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، سرهنگ محسن مهرایی گفت: پلیس مدرسه و وظایف آن در قانون مشخص شده است و دانش آموزان پس از آموزش به عنوان پلیس مدرسه فعالیت می کنند و در کنار ماموران راهنمایی و رانندگی قرار می گیرند.

وی اظهار داشت: رانندگان باید به دستورات پلیس مدرسه همانند پلیس راهور توجه کنند و در صورت بی توجهی به فرمان پلیس مدرسه یا مراقبان، ماموران راهنمایی و رانندگی علاوه بر جریمه رانندگان خودروهای شخصی، سه نمره منفی و رانندگان خودروهای عمومی، پنج نمره منفی دریافت می کنند.

به گفته مهرایی، پلیس های مدارس در سواره روها، پیاده روها و اطراف مدارس مستقر می شوند و هنگام عبور و مرور دانش آموزان به وظیفه خود عمل می کنند.

رییس پلیس ترافیک شهری از رانندگان خواست همکاری لازم را با این پلیس ها داشته باشند و به فرمان های آنها گوش کنند. پلیس مدرسه نیز همانند ماموران راهنمایی و رانندگی هستند و توجه به حرف آنها ضروری و قانونی است.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.