نمونه اولیه تلفن هوشمند با چیپ لکزینگتون اینتل

۲۱م دیماه ،

فاوانیوز: همان طور که دیروز برای شما نوشتیم اینتل چیپ lexington را برای بازارهای در حال ظهور معرفی کرده و حالا حاضرین در نمایشگاه CES به اولین نمونه تلفن برخوردار از آن دست پیدا کرده اند و حدس بزنید؛ این تلفن به طرز دیوانه کننده ای کند است. البته که این یک نمونه اولیه است و برای مصرفه کننده ای با بودجه بسیار کم تدارک دیده شده ولی پردازنده اتم ۱٫۲ گیگاهرتزی آن برای باز کردن اپلیکیشن های اندروید بسیار وقت تلف می کند.

با این حال برای گشت زدن در سیستم عامل اندروید ۴٫۰٫۴ مشکلی به وجود نیامده و عملکرد نرم و بدون گیر بوده. همچنین گرفتن عکس های پشت سر هم با دوربین ۵ مگاپیکسلی و کار با اپلیکیشن دوربین اینتل نیز راحت بوده ولی برای باز کردن بازی Temple Run و همچنین مرور وب، زمان بسیار بسیاری (به طور نسبی) از کاربر گرفته می گردد.

نمایشگر ۳۲۰ در ۲۴۰ پیکسلی دستگاه حرفی برای گفتن باقی نمی گذارد؛ یک نمایشگر ضعیف فرسنگ ها دورتر از استانداردهای روز و با زوایای دید محدود. به نظر می رسد این نمونه اولیه را سامسونگ برای اینتل ساخته باشد ولی این پرسش بی پاسخ باقی می ماند که: چرا کسی بر روی کره زمین باید بخواهد چنین تلفنی را خریداری کند؟ و چرا اینتل باید چنین نمونه اولیه ضعیفی را به نمایش بگذارد. این راه به زیر کشیدن ARM نیست!

منبع: نارنجی

فاوا نیوز
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.