نمی‌دانم اوتادی چرا مدعی شده‌ که می‌خواهد تهیه‌کننده شود ولی مگر می‌تواند؟

  عکس های جذاب امروز ارسال برای دوستان

نمی‌دانم اوتادی چرا مدعی شده‌ که می‌خواهد تهیه‌کننده شود ولی مگر می‌تواند؟

حبیب‌الله کاسه‌ساز تهیه‌کننده فیلم سینمایی “شیطان شلوار لی می‌پوشد” درباره حواشی این فیلم و ادعای لیلا اوتادی درباره مالکیت فیلمنامه به خبرنگار مهر گفت: وزارت ارشاد بدون داشتن مستندات لازم به هیچ شخصی پروانه ساخت نمی‌دهد. باید نامه واگذاری فیلمنامه، موافقت کارگردان، مدیر تولید، فیلمنامه‌نویس و… را ارائه کنید تا پروانه ساخت صادر شود.

وی افزود: من هم برای این فیلم به همراه همین مستندات و نامه‌ای که در آن خانم اوتادی رسماً فیلمنامه را واگذار کرده‌است برای گرفتن مجوز اقدام کردم. وی به دفتر ما آمد و با خط خودش تمام اختیارات را برای گرفتن پروانه ساخت به ما داد. من همان نامه را به ارشاد ارائه کردم.

این تهیه‌کننده ادامه داد: ما در حال حاضر پروانه ساخت گرفته‌ و براساس آن پیش تولید را هم آغاز کرده‌ایم. در این چند روز با تعدادی از بازیگران و عوامل هم قرارداد بسته‌ایم. خانم اوتادی به هیچ وجه برای این واگذاری تحت فشار نبوده‌ بلکه کاملا با رغبت این نامه را در اختیار ما قرار داده است.

وی عنوان کرد: اتفاقا من با حمید اعتباریان به‌عنوان تهیه‌کننده قبلی پروژه نیز در این باره صحبت کردم. وی هم درباره تهیه کنندگی من موافقت کرد. گویا اعتباریان برای گرفتن پروانه ساخت این فیلم مشکلاتی داشت.

کاسه‌ساز تاکید کرد: من نمی‌دانم اوتادی چرا یک شبه تصمیم گرفتند خلاف نامه‌ای که در اختیار ما گذاشته‌اند، صحبت کنند. وی در حال حاضر مدعی شده‌ که می‌خواهد تهیه‌کننده شود ولی مگر می‌تواند؟ به عقیده من این صحبت‌ها در شأن وی نیست. هنوز هم اوتادی اولویت ما برای بازی در نقش شیطان است، اگر علاقمند باشد می‌توانند با ما همکاری کند.

لیلا اوتادی امروز در گفت‌وگویی اعلام کرد بود امتیاز ساخت فیلمنامه “شیطان شلوار لی می‌پوشد” به اجبار از او گرفته شده و به همین دلیل از علی عطشانی به‌عنوان کارگردان و حبیب‌الله کاسه‌ساز به‌عنوان تهیه‌کننده این فیلم شکایت خواهد کرد.

مهرنیوز

گردآوری : پایگاه اینترنتی ممتازنیوز

تاریخ نشر یکشنبه ۳۰ مهر  مشاهده : ۴۵   | بازدید از صفحه اول


سینمای ایران و جهان
بازنشر: ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.