نوباوه در گفتگو با آریا:تشکیل فراکسیون اصولگرایان بی معنا است

خبرگزاری آریا-در حال حاضر هر کسی مدعی تشکیل یک فراکسیون است از این رو دیگر تشکیل فراکسیون اصولگریان واحد را بعید می دانم.
 بیژن نوباوه نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی آریا درباره تشکیل فراکسیون اصولگرایان در مجلس نهم  گفت:به عقیده من تشکیل فراکسیون اصولگرایان بی معنی است.
وی با بیان این مطلب که در مجلس نهم فراکسیون اصولگرایی نخواهیم داشت، تصریح کرد:در مجلس نهم فراکسیونی اصولگرایی به شکل قبلی تشکیل نمی شود زیرا آقایان کاری انجام دادند که با عرف و منطق اصولگرایی تضاد داشت.
این نماینده مجلس تاکید کرد:در واقع تشکیل فراکسیون رهروان ولایت به اتحاد اصولگرایان ضربه زد لذا در حال حاضر هر کسی مدعی تشکیل یک فراکسیون است از این رو بنده دیگر تشکیل فراکسیون اصولگریان واحد را بعید می دانم.
نوباوه درباره جبهه پایداری و رهپویان نیز گفت:جبهه پایداری و رهپویان از قبل هم وجود داشتند در واقع اینها زیر مجموعه فراکسیون اصولگرایان فعالیت می کردند لذا در مجلس نهم نیز با توجه به شرایط جدید قطعا جدا کار خواهند کرد.
وی درباره بحث هایی که پیرامون ریاست فراکسیون اصولگرایان مطرح است خاطرنشان کرد:وقتی قرار نیست این فراکسیون تشکیل شود پس بحث کردن درباره ریاست آن نیز بی معناست.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.