نوباوه در گفتگو با آریا: تندروها ضربه مهلکی به اصلاحات زدند / کارگزاران و مشارکت مجلس را به تعطیلی کشاندند

خبرگزاری آریا-رفتارهای اشتباه از سوی برخی از اصلاح طلبان موجب شد گروه اصلاح طلبی که می خواست یک جامعیت و مشروعیت منطقی بگیرد دچار بحران شود.
بیژن نوباوه نماینده مردم تهران در گفتگو با خبرنگار پارلمانی آریا می گوید:وقتی اصلاح طلبان را در دوم خرداد دیدیم تصور کردیم که یک گروهی است که می تواند اپوزیسیون و مخالف منطقی در جهت منافع ملی باشد از این رو شاید بسیاری خوشحال شدند که این حرکت می تواند در کشور ما ادامه داشته باشد اصلاح طلبانی که می توانند آینده کشور را با حفظ منافع ملی دنبال کنند .
وی می افزاید:اما متاسفانه در همان سالهای اول دیدیم که در بین اصلاح طلبان گروههای زیادی ظهور کردند مثل مشارکت ،کارگزارن  سازندگی لذا کار به جایی رسید که مجلس را به تعطیلی کشاندند و آبستراکسیون کردند در واقع اینها رفتارهایی از خودشان نشان دادند و بعد رهبران اینها با فرار خود نشان دادند که با بیگانگان هم دست دارند لذا به خط اصلاحات در کشور ما ضربه مهلکی وارد شد.
نماینده مردم تهران تاکید می کند:اما این رفتارها اشتباه موجب شد گروه اصلاح طلبی که می خواست یک جامعیت و مشروعیت منطقی بگیرد دچار بحران شود لذا بنده متاسفانه جبهه اصلاحات را مخدوش می بینم زیرا اینها جبهه متحدی نیستند که بتوانند به شکل واحد عمل کنند در واقع بعد از آن اتفاقاتی که رخ داد دیگر یک گروه منسجم در داخل نداشتند که این عملکرد غیر مدبرانه از سوی یک جریان سیاسی بود.
نوباوه تصریح کرد:خوشبختانه در دنیا ما صاحب نام هستیم و با انتخابات زیادی که برگزار کرده ایم نشان داده ایم نظام ما ظرفیت بالای دارد زیرا زمانی اصلاح طلبان یا اصولگرایان پیروز شده اند لذا هر کس بتواند از این ظرفیت بالا در جهت منافع ملی استفاده کند قطعا می تواند در این نظام جایی داشته باشد منتهی با حفظ منافع ملی نه اینکه اصلاح طلبان ما با لابی صهیونیست ها همصدا شوند که این مساله قابل تحمل نیست.
وی در پایان خاطرنشان می کند:برای انتخابات ریاست جمهوری در طیف اصلاح طلبان هر گزینه ای که مطرح شود باید سابقه وی را ببینیم در نظام چگونه است.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.