نوبت به من که می‌رسد هیچ کس پول ندارد

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

خسرو سینایی در گفت‌وگو با هنرآنلاین؛

خسرو سینایی معتقد است که از چهار سال پیش تا به امروز هنوز نتوانسته بودجه مورد نیاز فیلم ˝قطار زمستانی˝ را تامین کند.

خسرو سینایی در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی هنرآنلاین دربارهٔ آخرین وضعیت ساخت فیلم قطار زمستانی گفت: چهار سال است که می خواهم این فیلم را بسازم اما با مشکل تامین بودجه مواجه هستم. همه تمایل دارند که این فیلم ساخته شود اما بودجه لازم برای تهیه این فیلم آماده نمی شود. نمی دانم که چرا وقتی نوبت به من می رسد با مشکل کمبود بودجه مواجه می شوند.

سینایی ادامه داد: با رییس سازمان سینمایی تازه گفت و گویی داشتیم و بحث هایی مبنی بر ساخت این فیلم مطرح شده اما بعد از این بحث و گفت و گو ها نتیجه ای حاصل نشد و به من گفتند پول برای ساخت این فیلم را نداریم. همه طرح و فیلمنامه را خوانده اند و استقبال کرده اند.

کارگردان فیلم “عروس آتش” اضافه کرد: بنیاد سینمایی فارابی قدیم تعهداتی کرد که بخشی از هزینه های تولید این فیلم را برعهده بگیرد اما با تغییر مدیر عامل هنوز اتفاقی نیفتاده است. طرف لهستانی هم تمایل داشت که این فیلم به عنوان محصول مشترک جلوی دوربین برود اما در عمل خبری نشده است.همه می‌گویند این پروژه فاخری برای ایران و لهستان خواهد شد و بعد از چهار سال هنوز هیچ خبری نشده است. نوبت به من که می‌رسد هیچ کس پول ندارد. امیدوارم که تازمانی که هستم، بودجه ساخت این فیلم مهیا شود.

قطار زمستانی عنوان فیلمنامه ای از خسرو سینایی است که از چهار سال قبل تا کنون بحث هایی بر سر ساخت این فیلم به میان آمده  اما هنوز این فیلم جلوی دوربین این کارگردان با تجربه سینمای ایران نرفته است.
حال و هوای این فیلم به گونه ای است که به تامین بودجه از سوی نهادهای سینمایی  نیاز دارد. در دولت دهم تهعداتی بر سر ساخت این فیلم داده شده بود که در نهایت اتفاقی حاصل نشد و بودجه لازمه صرف تولید فیلم های به اصطلاح فاخر جواد شمقدری شد.

سینایی پیش از این گفته بود که تنها بازیگر ایرانی این پروژه عزت الله انتظامی خواهد بود.

انتهای پیام/۵۵
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.