نوروزی: جباری و رحمتی با بدنساز کار می‌کنند/ عمران‌زاده و بیک‌زاده به بازی داماش نمی‌رسند

۰۶م آذر ،

پزشک تیم فوتبال استقلال گفت: جباری و کیانوش رحمتی آرام آرام به تیم بازمی‌گردند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر نوروزی در حاشیه تمرین امروز عصر تیم فوتبال استقلال دربارهٔ وضعیت مصدومان این تیم گفت: با توجه به فاصله کم بازی‌ها با یکدیگر و فشاری که روی بازیکنان هست و همچنین سرمای هوا ممکن است عضلات بازیکنان دچار گرفتگی شود و به همین سبب بعضی بازیکنان دچار مصدومیت شوند.

وی در ادامه گفت: مصدومیت جانواریو از مصدومیتش در کشورش ناشی شده است که فعلا تحت درمان است. عمران زاده هم به سبب وارد شدن ضربه شدید به کمرش تحت درمان است اما روز به روز بهتر می‌شود. اما تا وقتی که او را تست نکرده باشم و نتیجه تستم مثبت نباشد به او اجازه بازی کردن نمی‌دهم. من روزهای پیش از بازی‌ها بازیکنان مصدوم را تست می‌کنم که اگر مشکلی نداشته باشند، به کادر فنی اطلاع می‌دهم.

نوروزی دربارهٔ مصدومیت مجتبی جباری و کیانوش رحمتی هم گفت: این دو بازیکن زیر نظر بدنساز تیم کار می‌کنند و از نظر ما کاری ندارند. کیانوش شرایط خوبی دارد و فکر می‌کنم که به تدریج به تیم اضافه شود و کارش را کم کم آغاز کند.

معاون پزشکی باشگاه استقلال دربارهٔ هاشم بیک‌زاده و حنیف عمران‌زاده هم گفت: متاسفانه بیک‌زاده در بازی قبل از ناحیه عضله پشت ران پا دچار کشیدگی شد که البته خوشبختانه پس از گرفتن ام آر آی متوجه شدیم که عضله‌اش دچار پارگی نشده است. دربارهٔ حنیف هم باید بگویم به سبب حساس بودن ناحیه صدمه دیده نمی‌خواهیم ریسک کنیم و به همین سبب کادر پزشکی تیم تمام تلاشش را می‌کند که او را زمانی به تیم بازگرداند که هیچ مشکلی نداشته باشد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.