نوری: نتایج‌مان در نیم فصل دوم شرم‌آور بود

۲۳اردیبهشت،

پژمان نوری در پاسخ به این سوال که چه اتفاقی افتاد که ملوان نتایج خوبی نگرفت، گفت: در نیم فصل اول خیلی خوب کار را آغاز کردیم و شرایطمان در جدول نیز بسیار عالی بود اما در نیم فصل دوم واقعا نتایج شرم آور بود، خیلی چیزها دلیل این افت بود و یکی از آنها این بود که هیچ چیزی سر جای خودش نبود.

به گزارش فارس ، وی افزود: از بالا تا پایین تیم، همه مشکل داشتیم و به همین دلیل خوب نتیجه نگرفتیم، همه دوست داشتند زودتر بازی آخر فرا برسد که این اصلا برای یک تیم فوتبال خوب نیست.

نوری در خصوص آینده خود نیز گفت: اول این را بگویم که من از ملوان هیچ پیشنهادی ندارم و نمی‌دانم چه بلایی می‌خواهد در آینده سر این تیم بیاید، چه کسی مربی است و چه مدیر. ما در ملوان یک مشکل نداشتیم.

کاپیتان ملوان در پاسخ به این سوال که برخی‌ها می‌گویند مشکل ملوان هدایتی بود گفت:یکی از مشکلات ما که به مسائل مالی برمی‌گشت مربوط به هدایتی بود اما فقط یکی از آنها.

وی در خصوص وضعیت خودش در سال آینده نیز تاکید کرد: راستش را بخواهید دو پیشنهاد خوب دارم اما بین این پیشنهادهایم پرسپولیسی‌ها نیستند، امیدوارم که در روزهای آینده بتوانم بهترین تصمیم را برای آینده فوتبالی‌ام بگیرم.

نوری افزود: حرف من به ملوانی ها این است که اگر بخواهیم این طور مانند پارسال پیش برویم آینده خوبی در انتظار این تیم نیست و باز هم هواداران را زجر می‌دهیم، نمی‌دانیم چه کسی مدیر یا مربی تیم است و در شرایطی که همه در حال گرفتن بازیکن و رایزنی می باشند ما نمی‌دانیم فصل آینده باید چه کاری انجام دهیم. امیدوارم همه چیز ختم به خیر شود.

وی در خصوص دعوتش به تیم ملی نیز گفت: ما روزهای بسیار سخت و مهمی را در پیش داریم و همه باید مثل بازی با کره جنوبی همه باهم یک دل شویم تا تیم ملی به جام جهانی برود. فوتبال ما لیاقت حضور در برزیل را دارد و بهتر است همه الان به جای انتقاد بیایند گوشه ای از کار را بگیرند و به تیم ملی کمک کنند تا بتوانیم به هدفمان برسیم. به نظر من هیچ چیز برای فوتبال ایران غیر ممکن نیست و ما با یک پیروزی مقابل قطر می‌توانیم خیلی چیزها را ثابت کنیم و دوباره مدعی صعود مستقیم به جام جهانی شویم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.