نوری: چند سالی است که مس را نبرده‌ایم/ هنوز از لحاظ بدنی آماده نیستم

فروردین ۱۴۰۳

ورزش > لیگ برتر – پرسپولیس در حالی به مصاف مس کرمان خواهد رفت که شاگردان علی دایی به هیچ عنوان دوست ندارند در بازی‌های خانگی امتیاز از دست بدهند.

به گزارش ممتاز؛ مس تیمی است که پرسپولیس سال قبل موفق به شکست آنها نشد و محمد نوری کاپیتان سرخپوشان، دیدار با مس را یک دیدار سخت توصیف می‌کند. او در آستانه این بازی به خبرآنلاین می گوید: «اصلا این‌طور نیست. چند سالی است که مس را نبردیم و فصل قبل هم نتوانستیم آنها را شکست دهیم. این در حالی است که مسی‌ها در این چند سال معمولا پرسپولیس را در کرمان شکست دادند. آنها تیم خوبی دارند و از مربی باتجربه‌ای استفاده می‌کنند، در ضمن مس در ساختار دفاعی تیم خوبی است و پرسپولیس شب سختی مقابل این تیم دارد.»

او در پاسخ به این سوال که  کاپیتانی پرسپولیس چه حسی دارد تاکید می کند: «به هر حال این یک افتخار بزرگ است ولی مهمتر از بستن بازوبند، موفقیت پرسپولیس است. این بازوبند در سال‌های قبل در اختیار بزرگانی مثل پروین، پنجعلی، درخشان، مایلی‌کهن، پیروانی، پیوس، عابدزاده، باقری، مهدوی‌کیا،‌ کریمی، دایی و … بوده و بستن آن برای من افتخار است. مهمترین موضوع این است که بازیکن باید به بازوبند شخصیت بدهد و امیدوارم که بتوانم یک کاپیتان خوب برای پرسپولیس باشم و رابطه خوبی بین بازیکنان و کادرفنی برقرار کنم.»

نوری در پاسخ به این سوال که آیا از لحاظ روحی و آمادگی بدنی به مرز صددرصد رسیده‌ای می گوید: «من از لحاظ بدنی هنوز به طور کامل آماده نیستم و بعد از پایان لیگ هم به خاطر حضور در تیم ملی استراحت کامل نداشتم ولی به مرور زمان بهتر خواهم شد. از لحاظ روحی اما شرایط خوبی دارم و خوشحالم که در پرسپولیس هستم. در ضمن کار کردن با علی دایی لذتبخش است.»

۲۵۲ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.