نوزاد عجول در آمبولانس متولد شد

با کمک تکنسین های فوریت های پزشکی،مادر بارداری در داخل آمبولانس موفق به انجام زایمان طبیعی شد و نوزاد خود را با سلامت کامل بدنیا آورد.

به گزارش بی باک به نقل از مشرق، رییس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی استان مرکزی با اعلام این خبر ابراز داشت: در ساعات اولیه شب در تماسی با اتاق فرمان فوریت های پزشکی ۱۱۵ اعلام شد که زن باردار ۱۹ ساله ای که روزهای پایانی ماه نهم بارداری خود را سپری می کند در منزل خود دچار درد در ناحیه شکم شده است و نیاز شدید به امداد رسانی دارد. پس از اعلام این گزارش اکیپ پایگاه منطقه ۲ شهری اراک ظرف مدت ۲ دقیقه بر بالین بیمار حاضر شدند.

دکتر قنبر فراهانی افزود: با انجام اقدامات اولیه و تخصصی، بیمار توسط امدادگران به آمبولانس حمل و به طرف بیمارستان منتقل شد که امدادگران در بین راه و قبل از رسیدن به بیمارستان با استفاده از ست زایمان مجبور به انجام زایمان این خانم باردار در داخل آمبولانس شدند.

به گزارش وب دا، این مادر جوان که در اولین بارداری خود صاحب یک نوزاد دختر شده بود همراه با نوزادش با شرایطی مطلوب توسط آمبولانس به بیمارستان تخصصی زنان و زایمان آیت ا… طالقانی اراک منتقل شد.

گفتنی است: یکی از همکاران مرکز فوریت های پزشکی پایگاه ۲ شهری اراک ضمن تشریح چگونگی این مأموریت با ابراز خرسندی از انجام موفق و نجات جان مادر و نوزاد تازه متولد شده گفت: طی یکسال گذشته، این سومین مأموریتم است که در حین انتقال مادر باردار، فرزندش در آمبولانس اورژانس متولد شده که ۲ مورد قبلی نیز موفقیت آمیز بوده است.


ممتازنیوز/momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.