نوسانات، طلا و سکه قابل پیش بینی نمی باش

به گزارش تفسیری ممتاز نیوز به نقل از بینا در تاریخ یکشنبه ۷ آبان ۹۱،

بینا- رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: نوسانات کاهش و افزایش قیمت، بازار طلا و سکه را غیر قابل پیش بینی نموده است.
به گزارش تفسیری بینا، احمد وفادار رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران، با ارزیابی بازار سکه و طلا طی هفته پیش به باشگاه خبرنگاران گفت: قیمتها نسبت به هفته پیش ۴ تا ۷ درصد کاهش داشته است که یکی از آنها کاهش قیمت اونس جهانی است که افت ناگهانی قیمت طلا و سکه را بهمراه داشت.
وی از دلایل دیگر کاهش قیمت نسبت به هفته پیش و ثبات نسبی بازار کنونی طلا می توان به ثبات نسبی قیمت ارز در داخل کشور اشاره نمود و گفت: بحران کاذبی که در بازار ارز بوجود آمده بود سبب افزایش قیمت سکه و طلا شده بود اما با مدیریت و تدبیر مناسب بانک مرکزی مهار شد و تا حدودی از بین رفت و در حال حاضر بازار به ثبات قیمت نسبی ارز دست یافت و در کنار ثبات قیمت ارز قیمت طلا و سکه نیز نسبت به هفته پیش کاهش یافته و هم اکنون به ثبات نسبی رسیده است.
وفادار بازار طلا و سکه را غیر قابل پیش بینی دانست و گفت: در خصوص بازار سکه و طلا نمیتوان پیش بینی مناسبی از آینده داشت زیرا قیمتها در نوسان کاهش و افزایش است.
رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران خاطرنشان نمود: امید است که با تدابیر مناسب بانک مرکزی و مسئولین کشور در آینده نزدیک به ثبات قیمت در بازار طلا و سکه دست یابیم تا دیگر مردم به بازار سیاه سکه و ارز رو نیاورند.

RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.